اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

از استاندار سمنان راضی هستم / نیروهای حزب‏اللهی در انتصابات کنار زده نشوند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه از استاندار سمنان راضی است، گفت: نیروهای حزب‏اللهی در انتصابات کنار زده نشوند.

از استاندار سمنان راضی هستم / نیروهای حزب‏اللهی در انتصابات کنار زده نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی در گردهمایی علما، روحانیان و مسئولان شهرستان گرمسار که در بیت امام جمعه گرمسار برگزار شد، با اشاره به خدمات حجت‏الاسلام سیدعلی مهدی‏نژاد، امام جمعه گرمسار و مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان اظهار کرد: از زمانی که وی، امامت جمعه این شهر را بر عهده گرفته، خدمات زیادی انجام شده که نتایج و اثرات آن را در فضای شهر که معنوی‏تر شده است، می‏توان یافت.

وی تصریح کرد: باید از این روحانی بزرگوار برای تأسیس دو حوزه علمیه برادران و خواهران در گرمسار که مشقت زیادی برای او به همراه دارد، تشکر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اهمیت مسئله وحدت افزود: یکی از مسائلی که بنده به شخصه به آن اهتمام زیادی دارم، مسئله وحدت است و مسئولان باید بین خودشان وحدت داشته باشند و علما با مسئولان هماهنگ بوده و بدانند که نداشتن وحدت کلمه باعث عقب‏ماندگی جوامع انسانی می‏شود.

نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روحانیان باید در بین خود وحدت را حفظ کنند و سبب انسجام جامعه شوند.

شاهچراغی اضافه کرد: مسئولان اجرایی استان سمنان باید هدفشان را رضایت‏مندی مردم قرار دهند؛ زیرا اگر این کار را نکنند، هیچ فرقی بین حکومت طاغوت با جمهوی اسلامی نخواهد بود.

وی تصریح کرد: مردم از شاه راضی نبودند که سرنگونش کردند؛ اخیراً که با جمعی از اعضای مجلس خبرگان رهبری خدمت رهبری بودیم، ایشان به شدت در عرصه فرهنگی ابراز نگرانی کردند و از مسئولان می‏خواهیم تا در عرصه فرهنگی، رضایت مردم و به خصوص خانواده شهدا را کسب کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به عملکرد دولت گفت: از استاندار سمنان راضی هستم و محمد وکیلی خوب و سخت کار می‏کند؛ اما دولت باید هوشیار باشد و در انتصابات نیروهای حزب‏اللهی و مؤمن را در نظر بگیرد و خدای نکرده آنها را کنار نزند.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول