اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین خبر داد

حضور یک میلیون و 290 هزار گردشگر در قزوین تا پایان روز سیزدهم

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: بیش از یک میلیون و 290 هزار گردشگر از استان قزوین بازدید و تا پایان روز سیزدهم بیش از 5 میلیون و 776 هزار دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی این استان عبور کرده است.

حضور یک میلیون و 290 هزار گردشگر در قزوین تا پایان روز سیزدهم

منوچهر حبیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص آمار و ارقام و گزارش‌های نوروزی در استان قزوین با مطلوب ارزیابی کردن خدمات ارائه شده به مسافران و گردشگران نوروزی از افزایش مسافران نوروزی در این استان خبر داد.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروزی از تاریخ 25 اسفند ماه سال 92 لغایت سیزدهم فروردین ماه سال 93 یک میلیون و 290 هزار و 705 نفر از مراکز و اماکن گردشگری، تاریخی بازدید کردند.

قائم‌ مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین ادامه داد: همچنین مسافران و گردشگران نوروزی با حضور در بقاع متبرکه و امامزادگان قزوین از این اماکن نیز زیارت کردند.

حبیبی تصریح کرد: از این تعداد مسافر و گردشگر نوروزی، 212 هزار و 468 نفر در این تاریخ در استان قزوین اقامت داشتند.

معاون عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: همچنین تا روز سیزدهم فروردین ماه شاهد جابه‌جایی 118 هزار و 268 در محورهای مواصلاتی استان قزوین بودیم.

حبیبی اضافه کرد: با توجه به اینکه استان قزوین در مرکز ارتباطی قرار گرفته و محورهای این استان جزو محورهای مهم به شمار می‌رود، امسال در تعطیلات نوروزی 5 میلیون و 776 هزار و 219 دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی استان قزوین تردد کرده است.

قائم‌ مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین تعداد تلفات ناشی از حوادث رانندگی در این محورها را نیز پنج نفر اعلام کرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین تأکید کرد: بی‌تردید رشد مسافران و گردشگران نوروزی امسال حاصل همکاری و زحمات همه بخش‌های مربوطه است که در ایام نوروز تلاش کردند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نیز در این ایام نقش مؤثری داشتند و در رأس آن صدا و سیما توانست با تولید سه هزار دقیقه برنامه نوروزی نقش مطلوبی را ایفا کند.

حبیبی عنوان کرد: خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در استان قزوین پایان نیافته و تا بدرقه آخرین میهمان ادامه دارد.

معاون استاندار قزوین در خاتمه در توصیه به مسافران تأکید کرد: پرهیز از شتاب و همچنین صبر و حوصله در دقایق پایانی تعطیلات توسط رانندگان امر مهمی است که از بروز حوادث ناگوار در بازگشت از سفرها جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/2667/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول