اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ فرمانده سپاه کاشان:

دستاوردهای انقلاب محصول مدیریت جهادی است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان، دستاوردهای انقلاب اسلامی را محصول و ثمره مدیریت جهادی در عرصه‌های گوناگون دانست.

دستاوردهای انقلاب محصول مدیریت جهادی است

جواد نایینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با تبریک سال نو، نامگذاری سال جدید به نام سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم‌ رهبری نوید دیگری در راستای تداوم حرکت به رشد انقلاب اسلامی قلمداد کرد.

وی حضور مردم و تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری را دو محور مهم در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی دانست و گفت: اقتصاد و فرهنگ دو مقوله مهمی است که برای تعالی و رشد آن مدیریت جهادی نیاز است، یعنی همان شیوه مدیریتی که در دوران دفاع مقدس مورد استفاده قرار گرفت و در شرایط کنونی نیز ایستادگی در برابر تحریم‌های دشمن نتیجه بهره‌گیری از چنین مدیریتی است.

فرمانده سپاه کاشان تصریح کرد: بسیجیان همچون گذشته برای تحقق اهداف انقلاب، امسال نیز همکاری لازم را با دولت در دستور کار خود قرار می‌دهند تا منویات مقام معظم رهبری در خصوص عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی محقق شود.

وی، انقلاب اسلامی را از نوع انقلاب فرهنگی دانست و ابراز داشت: برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن و گذر از پیچ تاریخی مورد نظر مقام معظم رهبری نیازمند بهره‌گیری از یک مدیریت جهادی همه جانبه هستیم.

فرمانده سپاه کاشان تصریح کرد: دشمنان می‌دانند که نمی‌توانند در برابر انقلاب اسلامی و ملت ایران بایستند و مردم نیز به این نتیجه رسیده‌اند که پیروزی و تداوم انقلاب در بهره‌گیری از شیوه مدیریتی دوران دفاع مقدس یعنی همان مدیریت جهادی است که امسال نیز باید در دو بحث اقتصاد و فرهنگ از این مدیریت بهره جست.

وی با تقدیر از حضور همیشه در صحنه مردم و همدلی مسئولان شهرستان کاشان در سال 92 در عرصه‌های مختلف یادآور شد: مردم کاشان با حضور خود در حوزه‌های مختلف به ویژه راهپیمایی 22 بهمن اثبات کردند که همیشه در صحنه هستند و مردمی فهیم، متدین، ولایت‌مدار و با بصیرت به شمار می‌روند، انتظار می‌رود امسال نیز با حضور مؤثر خود بستر تحقق شعار سال جدید را در شهرستان کاشان فراهم کنند.

نایینی با بیان اینکه این شهرستان در حوزه امنیت، این شهرستان سال خوبی را پشت سر گذاشت متذکر شد: بهره‌برداری از مصلی بقیة‌الله‌الاعظم(عج) کاشان نیز دستاورد بزرگ دیگری بود که با مدیریت فرهنگی و جهادی آیت‌الله نمازی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان تحقق یافت.

وی همچنین در پایان سخنان خود با تقدیر از اصحاب رسانه کاشان به ویژه خبرگزاری فارس یادآور شد: این خبرگزاری به عنوان خبرگزاری فعال و به روز با انتشار سریع فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید، بار دیگر سرعت و تعهد این رسانه را نشان داد.

انتهای پیام/2406/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول