اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ جانشین فرماندهی ناجا تاکید کرد

عزم و مدیریت جهادی سرلوحه امور نیروی انتظامی در سال 93

جانشین فرماندهی ناجا عزم و مدیریت جهادی را سرلوحه امور نیروی انتظامی در سال 93 عنوان کرد و گفت: مقابله با قاچاقچیان و صاحبان سرمایه‌های نادرست و مقابله با برهم‌زنندگان نظم اقتصادی از نقش‌های مهم نیروی انتظامی در سال جدید است.

عزم و مدیریت جهادی سرلوحه امور نیروی انتظامی در سال 93

سردار احمدرضا رادان در حاشیه سفر خود به گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت عزم و مدیریت جهادی را سرلوحه امور نیروی انتظامی در سال 93 عنوان کرد.

وی اظهار کرد: یکی از افتخارات ما این است که سرباز ولایت هستیم بنابراین باید گوش به فرمان باشیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: مخاطب مقام معظم رهبری تمام مدیران مجموعه نیروی انتظامی بودند و ما باید صرف‌نظر از افزایش عِده و عُده اقدام‌های خود را بهتر و مناسب‌تر انجام دهیم.

وی افزود: نیروی انتظامی با احصای شعار مقام معظم رهبری نقش تعیین کننده‌ای در بخش مبارزه با قاچاق و مفاسد اقتصادی دارد.

رادان تامین امنیت صاحبان سرمایه درست، مقابله با قاچاقچیان و صاحبان سرمایه‌های نادرست و مقابله با برهم‌زنندگان نظم اقتصادی را از نقش‌های مهم نیروی انتظامی عنوان کرد.

وی اولویت‌های اصلی فرماندهی ناجا در سال جدید را مبارزه با سارقان و کاهش وقوع سرقت، امنیت اخلاقی و مبارزه با مواد فروشان خرد و افزایش احساس امنیت مردم برشمرد.

جانشین فرماندهی ناجا با اشاره به تمهیدات پلیس در سال جدید، تصریح کرد: برخورد نیروی انتظامی با سارقان و مواد فروشان خرد در سال 93 برخورد سختی خواهد بود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد مجموعه پلیس گیلان خاطرنشان کرد: آغاز پلیس گیلان در سال 93 در بحث کاهش تصادفات و فوتی‌ها بسیار آغاز خوبی است و این روند قابل تقدیر بوده و باید ادامه یابد.

ا‌نتهای پیام/2300/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول