اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال بارش سنگین برف صورت گرفت

خسارت 50 میلیارد ریالی به باغات میوه نمهیل هشتجین

به دنبال بارش سنگین برف و سرمازدگی در منطقه نمهیل هشتجین خلخال، 50 میلیارد ریال به باغات این منطقه خسارت وارد شد.

خسارت 50 میلیارد ریالی به باغات میوه نمهیل هشتجین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ساکنان این منطقه که از این وضعیت نگران و ناراحت بوده و تمام محصول خود را بر باد رفته می‌دیدند، عصر امروز از مسئولان خواستند تا نسبت به جبران خسارت وارده به باغات آنها که حتی تحت پوشش بیمه کشاورزی نیز قرار نگرفتند، کمک کرده تا جبران خسارت انجام شود.

ساکنان این منطقه با اعلام اینکه همه ساله میوه نوبرانه بهاره مردم استان و شهرهای مجاور نظیر توت، انگور، انجیل، سیب و زردآلو از طریق باغات آنها تأمین می‌شود اما امسال به دلیل سرمازدگی بی‌نظیر و بی‌سابقه این باغات دچار خسارت شده به طوریکه حتی تنه درختان آنها بر اثر بارش برف سنگین یخ زده و عده‌ای از باغداران این منطقه باید با خرید چندین اصله درخت به کاشت مجدد پرداخته و برای باردهی در سال‌های آینده امیدوار باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ساکنان این منطقه اعلام کردند که به دلیل گرمسیر بودن منطقه و اطمینانی که در سال‌های اخیر به وارد نشدن خسارت به باغات آنها داشتند اقدام به پوشش بیمه باغات خود نکرده و در این زمینه دچار قصور و کوتاهی شدند که انتظار کمک و همراهی مسئولان بیشتر احساس می‌شود.

انتهای پیام/62007/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول