اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته بهداشت ستاد خدمات سفر مازندران:

2586 بیمار تصادفی در اورژانس مازندران پذیرش شدند

مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: از ابتدای نوروز تاکنون دو هزار و 586 بیمار تصادفی در اورژانس مازندران پذیرش شدند که 25 نفر فوت کردند.

2586 بیمار تصادفی در اورژانس مازندران پذیرش شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد پنبه‌چی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش میزان فوتی‌های ناشی از تصادف اظهار داشت: از ابتدای نوروز تاکنون 25 فوتی ناشی از تصادف در مازندران رخ داد.

وی تصریح کرد: تعداد بیماران پذیرش شده در مراکز اورژانس مازندران را بیش از چهار هزار و 684 نفر اعلام کرد و بیان داشت: روز گذشته اورژانس مازندران 257 ماموریت غیر تصادفی انجام دادند.

مسئول کمیته بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران تعداد ماموریت‌های ناشی از تصادف در مازندران را بیش از دو هزار و 586 نفر اعلام کرد و گفت: 166 بیمار تصادفی روز گذشته در مراکز اورژانس مازندران پذیرش شدند.

این مسئول به همکاری هلال احمر با دانشگاه علوم پزشکی مازندران در کمیته درمان نیز اشاره کرد و افزود: هلال احمر مازندران از ابتدای نوروز تاکنون 553 ماموریت امداد و نجات را در دستور کار خود داشت.

پنبه‌چی ادامه داد: هلال احمر مازندران روز گذشته 50 ماموریت امداد و نجات انجام داد.

مسئول کمیته بهداشت ستاد خدمات اجرایی سفر مازندران به بازرسی‌های انجام شده این سازمان از مراکز عرضه مواد غذایی اشاره کرد و گفت: از ابتدای نوروز تاکنون بیش از 6 هزار و 305 کیلو گرم مواد غذایی توسط بازرسان این سازمان کشف و معدوم شد.

وی میزان مواد غذایی کشف شده روز گذشته را 257 کیلو گرم عنوان کرد.

به گزارش فارس، آمار تلفات ناشی از تصادف بیش از رقمی است که دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد، آمارهای فوتی ناشی از تصادف دانشگاه علوم پزشکی مازندران تنها مربوط به ماموریت‌های است که اورژانس انجام داد و ممکن است که فوتی‌های ناشی از تصادف به اورژانس اطلاع داده نشده باشد و آمار اصلی فوتی‌های ناشی از تصادف در اختیار پزشکی قانونی مازندران است که در روز 11 فروردین توسط علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران 36 نفر اعلام شده بود.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران پیشتر اعلام کرده بود که آمار دقیق فوتی‌های ناشی از تصادف ایام نوروز در هفته دوم اردیبهشت اعلام می‌شود.

انتهای پیام/86004/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول