اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین

واحدهای امدادی و بهداشتی و درمانی قزوین بازرسی شد

معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین ضمن کنترل وضعیت بهداشتی مرکز خدماتی و رفاهی و رستوران بین راهی، در محور قزوین ـ رشت، واحدهای امدادی و بهداشتی و درمانی را نیز، بازرسی کرد.

واحدهای امدادی و بهداشتی و درمانی قزوین بازرسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سیدمجتبی سیدصادقی، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قزوین صبح امروز به همراه هیئت همراه، ضمن بازرسی وضعیت بهداشتی یک مرکز خدماتی و رفاهی و رستورانی بین راهی، در جاده حسین‌آباد، در واحدهای امدادی و ارائه کننده خدمات سلامت نیز حضور یافت و وضعیت سرویس دهی آنها را به مسافران نوروزی، کنترل کرد.

در این بازدید که عباس طالبیان، رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی و محمدرضا امامقلی، مدیر اداره حراست این دانشگاه نیز حضور داشتند، کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت استان و شهید بلندیان قزوین، از آشپزخانه مرکز خدماتی و رفاهی و رستوران بین راهی دیدن و نواقص بهداشتی را به مسئولان آنها، گوشزد کردند.

پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی و مرکز بهداشتی و درمانی در منطقه کوهین، مقصد بعدی مدیر کشیک هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قزوین بود که در این مکان‌ها، ضمن بررسی آمار مأموریت‌ها و پذیرش مراجعه کنندگان؛ از نواقص تجهیزاتی و کمبودهای نیروی انسانی، پرس و جو کردند.

در مرکز بهداشتی و درمانی کوهین، ضمن بررسی وضعیت دستگاه‌های استریل کننده، تیم بازرسی با کارکنان به منظور آگاهی از مشکلات احتمالی، گپ و گفت داشتند.

گفتنی است، در این بازدید، عباس برزگر، جانشین فرمانده سپاه استان در امور اقتصادی، حسین آقامرادی، مسئول بازرسی سپاه و مهدی برزگر، مسئول بسیج دانشجویی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول