اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت

بازدید امام جمعه زنجان از خیمه‌های معرفت در امامزاده سید ابراهیم (ع)

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان به همراه جمعی از مسئولان از خیمه‌های معرفت در امامزاده سید ابراهیم (ع) بازدید کرد.

بازدید امام جمعه زنجان از خیمه‌های معرفت در امامزاده سید ابراهیم (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان صبح امروز در جریان بازدید از خیمه‌های معرفت در امامزاده سید ابراهیم (ع) با اشاره به تاثیرات مثبت برپایی خیمه‌های معرفت در جوار امامزادگان اضافه کرد: دایر ساختن این خیمه‌ها موجب ارتقای سطح بینش و معرفت مردم می‌شود.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با اشاره به اینکه دایر ساختن چنین خیمه‌هایی موجب آشنایی بیشتر مردم با احکام و اصول اعتقادی در زندگی روزمره می‌شود، افزود: خوشبختانه استقبال مردم نیز روز به روز از برپایی این خیمه‌ها بیشتر می‌شود.

وی در پایان با تقدیر از کارکنان اداره کل اوقاف در راستای برگزاری چنین برنامه‌هایی، هماهنگی و نظم برگزاری این برنامه را مطلوب ارزیابی کرد.

در ادامه نیز مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره کل اوقاف استان زنجان در امامزادگان و بقاع متبرکه به ویژه ایام نوروز بیان کرد: با توجه به تقارن ایام نوروز با ایام فاطمیه امسال طرح سوگواره یاس نبوی و طرح آرامش بهاری به صورت مشترک در بقاع متبرکه برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی باقری با اشاره به اینکه امسال طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی در جوار 35 بقعه متبرکه در حال اجراست، بیان کرد: خوشبختانه استقبال مردم از اجرای این دو طرح مطلوب بوده و تعداد گردشگران مذهبی امسال نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه امسال اجرای طرح سوگواره یاس نبوی از دهم فروردین ماه آغاز شده است، تصریح کرد: در قالب این طرح، خیمه‌های معرفت نیز در جوار برخی از امامزادگان دایر شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه در این خیمه‌ها غرفه‌های مختلفی به منظور ارائه خدمات به گردشگران مذهبی و همشهریان در نظر گرفته شده است، توضیح داد: در این خیمه‌ها غرفه مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل دینی و احکام شرعی دایر شده است.

گفتنی است، در این بازدید سردار علیرضا صالحی(فرمانده انتظامی استان زنجان)، علی کاظمی (فرماندار زنجان) و حجت‌الاسلام حدایقی شیرازی نیز حضور داشتند و از بخش‌های مختلف طرح سوگواره یاس نبوی و خیمه‌های معرفت بازدید کردند.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول