اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا:

رفتار ایجابی پلیس در فرهنگ‌سازی ترافیکی سبب ارتقای امنیت جامعه است

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: رفتار ایجابی پلیس در فرهنگ‌سازی ترافیکی سبب رعایت نظم و قانون و ارتقای امنیت جامعه است.

رفتار ایجابی پلیس در فرهنگ‌سازی ترافیکی سبب ارتقای امنیت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از پلیس گیلان، سردار حمید صدرالسادات در جمع پلیس‌های تخصصی گیلان هدف از بازدیدش را نظارت در ارائه خدمات حسنه به مردم و ابلاغ درود و عرض تبریک فرماندهی ناجا به کارکنان انتظامی استان اعلام کرد.

وی به وظایف و ماموریت‌های نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 93 اشاره کرد و گفت: تلاش مضاعف نیروی انتظامی در ماموریت‌هایش نشان دهنده نقش والای پلیس در تحقق فرامین معظم‌له است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا رفتار ایجابی پلیس در فرهنگ‌سازی ترافیکی را موجب رعایت نظم و قانون و ارتقای امنیت، سلامت و نشاط در جامعه دانست.

وی افزود: جای افتخار و مباهات است که نیروی انتظامی با وجود محدویت‌ها توانسته است در تمام نقاط برای خدمتگزاری به مردم حضور داشته باشد.

صدرالسادات تعامل خوب مردمی با پلیس را در راستای خدمات  صادقانه نیروی انتظامی اعلام کرد و گفت: اقدام‌های فرهنگی صورت گرفته توسط پلیس و عمل به توصیه و هشدارهای نیروی انتظامی توسط مردم موجب کاهش چشمگیر تصادفات و تلفات نیروی انسانی در جامعه شده است.

وی رضایت خداوندی را در خدمت صادقانه و بی‌ریا به مردم دانست و یادآور شد: توجه به توصیه‌های پلیسی ما را ملزم می‌کند که با درک موقعیت‌ها، شناخت مشکلات، تلاش بیشتر، ساماندهی و برنامه‌ریزی بهتر به ارائه خدمات بپردازیم.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در پایان ابراز امیدواری کرد که با تلاش‌های همگانی حماسه اقتصادی در سال 93 تحقق یابد.

انتهای پیام/2300/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول