اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت خبر داد

توزیع 2 هزار کیسه زباله در تفرجگاه‌های شفت

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت از توزیع 2 هزار کیسه زباله در تفرجگاه‌های این شهرستان خبر داد.

توزیع 2 هزار کیسه زباله در تفرجگاه‌های شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، علی فرهی‌تکرمی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از تفرجگاه‌های این شهرستان حفظ و نگه‌داری طبیعت در روز طبیعت را مورد تاکید قرار داد.

وی اظهار کرد : اداره حفاظت محیط زیست شفت به منظور آموزش، ترویج و اشاعه فرهنگ زیست‌محیطی در بین اقشار مختلف جامعه فعالیت‌های فرهنگی مختلفی را در سطح مناطق گردشگری شهرستان نظیر مبادی ورودی شفت، جنگل‌ها و روستاها اجرا می‌کند.

این مسئول ادامه داد: با تهیه و چاپ بیش از 2 هزار عدد کیسه زباله به همراه بروشور و بنرهای هشدار دهنده زیست‌محیطی برنامه های نمادینی را در سطح مناطق تفرجگاهی شهرستان برگزار می‌.شود.

به گفته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت، محیط زیست شفت با تشکیل تیم‌های سیار و اعزام به مناطق تحت مدیریت و مکان‌های پر تجمع نسبت به راهنمایی مردم و مسافران و اطلاع‌رسانی مطلوب برای استفاده درست از طبیعت و جلوگیری از تخریب آن اقدام می‌کند.

فرهی‌تکرمی از شهروندان و مسافران خواست تا با رعایت شئونات اسلامی نسبت به حفظ، حراست و پاکیزگی طبیعت و جمع‌آوری زباله بکوشند.

وی یادآور شد: مهمانان شفت به منظور ایجاد آتش از شکستن شاخه‌های درختان بپرهیزند و نکات ایمنی در جلوگیری از آتش‌سوزی را رعایت کنند.

ا‌نتهای پیام/2300/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول