علی عباسی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ستاد خدمات سفر استان زنجان در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی اقدامات مختلفی را انجام میدهد.
وی با اشاره به اینکه از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون 304 مورد بازرسی از اماکن اقامتی و محلهای پذیرایی استان به عمل آمده است، اضافه کرد: این بازرسی با حضور نمایندگانی از اداره کل میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری، تعزیرات حکومتی، حمل و نقل و پایانهها، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، صنعت، معدن و تجارت در قالب کمیته نظارت از تاسیسات و واحدهای خدمات گردشگری به عمل آمده است.
معاون ادارهکل میراث فرهنگی استان زنجان در ادامه به انجام 300 مورد بازرسی و نظارت از تاسیسات خدمات گردشگری استان افزود: طی این مدت 14 فقره تذکر به مدیران چهار مرکز پذیرایی و سه مرکز اقامتی ابلاغ شده است.
این مسئول اظهار کرد: همچنین از 29 اسفند سال گذشته تا 12 فروردین سالجاری به علت مشاهده تخلفات صنفی و بهداشتی تعداد چهار فقره اخطار کتبی به مدیران مراکز پذیرایی ابلاغ شده است.
نجفلو به انجام چهار مورد شکایت دریافتی از مراکز اقامتی و پذیرایی اشاره کرد و افزود: طی این ایام از فعالیت سه مرکز پذیرایی نیز به دلیل انجام تخلفات بهداشتی و صنفی جلوگیری به عمل آمده است.
انتهای پیام/73005/ذ20/ف4004