اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم خبر داد

اجرای طرح آموزشی تبلیغی سبک زندگی فاطمی همزمان با ایام فاطمیه

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم از فعالیت ستاد فاطمیه شهرداری قم در ایام نوروز امسال در راستای برگزاری برنامه‌های مختلف خبر داد.

اجرای طرح آموزشی تبلیغی سبک زندگی فاطمی همزمان با ایام فاطمیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن نصیری با اشاره به همزمانی ایام نوروز سال 93 و ایام فاطمیه اظهار داشت: ستاد فاطمیه شهرداری قم از اسفند فعالیت خود را آغاز و نسبت به برنامه‌ریزی برای بزرگداشت ایام فاطمیه و مناسب‌سازی فضای شهری با ایام نوروز برنامه‌ریزی کرد.

وی خاطرنشان کرد: المان‌های فاطمی و نوروزی در این ایام با تلفیق زیبایی در سطح معابر شهر نصب شده است و برنامه‌ریزی مناسبی در سازمان زیباسازی و مناطق هشت‌گانه در این خصوص صورت گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم عنوان داشت: المان‌های متعددی برای بهار فاطمی ساخته شده و در سطح شهر به ویژه محل‌های تردد زائران نصب شده است.

وی تصریح کرد: بنرهای مختلف در خصوص بهار فاطمی و احادیث ویژه در مدح و مناقب حضرت زهرا(س) از ائمه معصومان(ع) در نقاط مختلف شهر نصب شده است.

نصیری یادآور شد: طرحی با عنوان طرح آموزشی و تبلیغی سبک زندگی فاطمی با نصب بیش از 100 بنر در سطح شهر در قالب جملات زیبا در خصوص شخصیت والا و زندگی حضرت فاطمه(س) به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به مناسب‌سازی و معنوی‌سازی فضای شهر در ایام عید نوروز و فاطمیه گفت: در بنرهای تبریک سال جدید تناسبی بین بهار امسال و ایام فاطمیه برقرار شده و به همین مناسبت طرح ویژه‌ای به عنوان بهار فاطمی اجرا شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم خاطرنشان کرد: نصب بنرهای مزین به تصاویر شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از دیگر اقداماتی بود که در سطح شهر انجام شد.

وی با بیان اینکه طرحی با عنوان نوروز با عرشیان در ایام نوروز برگزار شد، افزود: در کنار این اقدام‌ها بنرهای ترویجی و تبلیغی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر و استفاده از حجاب برتر در سطح شهر قم نصب کردند.

نصیری با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌ها و ایستگاه‌های فرهنگی در سطح شهر به ویژه بوستان‌های محل اقامت زائران گفت: نمایشگاهی در بوستان فدک در ابتدای ورودی شهر برپا شده که دارای غرفه‌های مشاوره مذهبی، مباحث آموزشی و فرهنگی، شخصیت‌شناسی حضرت فاطمه(س)، آموزش مباحث دینی و سبک زندگی است.

وی عنوان داشت: در بوستان شهید بنیادی علاوه بر غرفه‌های آموزشی و مذهبی مجموعه‌ای با عنوان مجموعه خانواده محور آموزش سبک زندگی برای کودکان و نوجوانان برگزار شد و تا پایان تعطیلات پذیرای زائران است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم یادآور شد: نمایشگاه دیگری با محوریت موضوع ایثار و شهادت و آموزش فرهنگ مهدوی در میدان انتظار واقع در ورودی مسجد جمکران راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بوستان امام رضا(ع) و چندین بوستان دیگر سطح شهر ایستگاه‌های ثابت و سیار برای آموزش فرهنگ شهروندی و به ویژه آموزش سبک زندگی فاطمی راه‌اندازی کردیم تا افراد با شخصیت حضرت آشنا شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم عنوان داشت: نمایشگاه فاطمی در سطح شهر برپا شده که مورد استقبال عموم مسافران و زائران قرار گرفته است.

انتهای پیام/2258/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول