اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سمنان خبر داد

افزایش 12.8 درصدی مصرف گاز طبیعی در محور تهران - مشهد

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان از افزایش 12.8 درصدی مصرف گاز سی.ان.جی مسافران در محور تهران به مشهد در این استان در نوروز امسال خبر داد.

افزایش 12.8 درصدی مصرف گاز طبیعی در محور تهران - مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان، ابراهیم توسلی امروز اظهار داشت: پنج میلیون متر مکعب گاز سی.ان.جی از آغاز طرح نوروزی تاکنون در استان سمنان مصرف شده که نشان از رشد سفرهای نوروزی هموطنان دارد.

وی از افزایش مصرف چهار درصدی بنزین از سوی مسافران نوروزی در محورهای استان سمنان در همین مدت خبر داد و افزود: مصرف بنزین تا دهم فروردین ماه در این استان، 18 میلیون لیتر بوده است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان با اشاره به افزایش مصرف سوخت در روزهای پایانی سال گذشته و از آغاز طرح نوروزی خاطر نشان کرد: مصرف سوخت مایع در استان سمنان در روزهای پایانی سال گذشته، رشدی 22 درصدی و مصرف گاز سی.ان.جی نیز 26 درصد افزایش داشت.

وی ادامه داد: 52 جایگاه سوخت مایع و 41 جایگاه سوخت سی.ان.جی در استان سمنان وجود دارد که از این تعداد، 20 جایگاه سی.ان.جی در محورهای بین‌شهری و بقیه در داخل شهرها قرار دارند.

توسلی با اشاره به وجود نگرانی در مورد امکان کمبود سوخت سی.ان.جی در جایگاه‌های محورهای اصلی مواصلاتی در استان سمنان گفت: با دستور استاندار سمنان و همکاری شرکت گاز این استان، تعدادی از جایگاه‌ها که مشکل بدهی داشتند، اکنون به طور کامل فعال هستند و سوخت‌رسانی به هموطنان بدون مشکل ادامه دارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن استان سمنان در مسیر عبور زائران امام رضا(ع) و عبور میلیونی سالانه هموطنان از این استان افزود: با پیش‌بینی‌های لازم برای در دسترس بودن جایگاه‌ها، سرانه نازل جایگاه‌های سوخت‌گیری در استان سمنان 2 برابر سرانه کشوری است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان ادامه داد: تعداد جایگاه‌های سوخت‌گیری در استان سمنان از زمان برنامه‌ریزی برای احداث برای زمان‌های اوج مصرف در نظر گرفته شده و بر این اساس، سوخت‌گیری در استان سمنان زمان کوتاهی از هموطنان می‌گیرد.

توسلی همچنین از رشد 2.1 درصدی مصرف گازوئیل در استان سمنان از آغاز طرح نوروزی از 25 اسفند سال گذشته تاکنون خبر داد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان با اشاره به فعال بودن 100 درصدی تمام جایگاه‌های سوخت مایع و سی.ان.جی، از برنامه‌ریزی برای ساخت 9 جایگاه سوخت مایع و سه جایگاه سوخت سی.ان.جی در سال جدید در این استان خبر داد.

انتهای پیام/74004/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول