اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‎دهد

عاشقی عاشقان اهل بیت (ع) در روز طبیعت در گرگان

عاشقان اهل بیت (ع) در آخرین ساعات نوروز و در روز طبیعت نیز ارادت خود را به ساحت اهل بیت(ع) نشان دادند.

عاشقی عاشقان اهل بیت (ع) در روز طبیعت در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آخرین ساعات 12 فروردین‌ماه سال جاری در حالی که عده‎ای از مردم در حال برنامه‎ریزی برای حاضر شدن در طبیعت در روز طبیعت هستند و بسیاری از آخرین دید و بازدیدهای نوروزی به سمت منازل خود در حرکتند عاشقی عاشقان اهل بیت (ع) با برپایی خیمه سقاخانه‎ای به نام مقدس حضرت ابوالفضل‌‌ العباس(ع) در محور نهارخوران گرگان چهره‎ای زیبا را به این طبیعت زیبای خدادادی داده است.

به گزارش خبرنگار فارس از گرگان، شب گذشته در حالی که در ساعات ابتدایی بامداد 13 فروردین ماه سال جاری با مشاهده تکاپوی مردم در آن ساعت برای تهیه برخی اقلام خوراکی برای استفاده آن در روز طبیعت و حتی فعالیت برخی اصناف در آن زمان بامدادی بودم، کنجکاوانه به سمت طبیعت زیبای نهارخوران حرکت کردم و در حالی که حتی عده‎ای برای تهیه مکان اسکان از آن ساعات بامدادی در آن طبیعت حاضر شده بودند و بسیاری از مسافران نیز در حال استراحت بودند، مکانی با نورهای سبز و سفید، زیبایی خاصی را ایجاد کرده و چشم‌ها را خیره می‎کرد.

آری این نورهای خیره کننده در آن ساعت بامداد نور چراغ‎های سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) بود که جوانان عاشق اهل بیت(ع) گرگانی برای استقبال از مردم عزادار دارالمومنین (گرگان) برپا کرده بودند.

در وصف عاشقی جوانان مومن و معتقد ایران اسلامی برای اهل بیت (ع) جملات زیادی گفته شده و قلم‎های فراوانی به نگارش مطالب درآمده است اما این بار با نقل گزارشی مختصر بدون هرگونه توضیح اضافه‎ای از تمامی دوستداران اهل بیت(ع) التماس دعا و آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمام مومنان را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

اللهم عجل لولیک الفرج ....

انتهای پیام/83004/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول