اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح آرامش بهاری

یک فقره وقف جدید در شاهرود ایجاد شد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود گفت: یک فقره وقف جدید با اجرای طرح آرامش بهاری و برپایی خیمه‌های معرفت در شاهرود ایجاد شد.

یک فقره وقف جدید در شاهرود ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدمصطفی مجیدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح آرامش بهاری که امسال به همت سازمان اوقاف و امور خیریه از روزهای پایانی سال گذشته و در ایام نوروز به مرحله اجرا رسید، اثرات فرهنگی، اجتماعی، دینی، بصیرتی و عقیدتی خوبی داشت.

وی تصریح کرد: اثربخشی طرح آرامش بهاری، در عمومی شدن توجه به فرهنگ وقف و موقوفات به خوبی مشهود است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود ادامه داد: از میان طرح‌های مختلفی که هر ساله در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در سازمان اوقاف و امور خیریه به مرحله اجرا درمی‌آید، آمارها نشان می‌دهد که طرح آرامش بهاری در استان‌های مختلف کشور نتایج مطلوب‌تری داشته است.

مجیدی اضافه کرد: در تعطیلات نوروزی امسال، اجرای طرح آرامش بهاری و به دنبال آن برپایی خیمه‌های معرفت در شهرستان‌ها سبب شد تا فرهنگ وقف نیز در میان مردم تا حدود زیادی ترویج شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح، در شهرستان شاهرود شاهد برپایی خیمه‌های معرفت بودیم و مسافران نوروزی و زائران حرم رضوی در این شهرستان استقبال خوبی از برنامه‌های اوقاف داشتند.

مجیدی افزود: غلام‌علی عجم، واقف خیراندیشی است که در پی اجرای طرح آرامش بهاری و برپایی خیمه‌های معرفت، یک واحد مغازه تجاری خود را برای تامین امور جاری و فرهنگی مسجد 14 معصوم (ع) شاهرود وقف کرده است.

وی ادامه داد: این واحد تجاری که 20 متر مربع زیربنا دارد، با ارزش بیش از 450 میلیون ریال در شاهرود وقف شده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود با بیان اینکه این مغازه در محله قلعه‌جاجی شاهرود واقع است، بر لزوم توجه به اجرای دقیق نیت واقف در این بخش تأکید کرد.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول