اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون صورت گرفت

اقامت 33 هزار مسافر در استان زنجان

مسئول کمیته آمار و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان از اقامت 33 هزار مسافر در استان زنجان از آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.

اقامت 33 هزار مسافر در استان زنجان

غلامرضا نجفلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان در ایام نوروز برنامه‌های مختلفی برای مسافران و گردشگران برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه ستاد هماهنگی خدمات سفر از 29 اسفند ماه آغاز به کار کرده است، بیان کرد: در 12 روز گذشته از سفرهای نوروزی بیش از 33 هزار نفر گردشگر در استان زنجان اقامت کرده‌اند.

مسئول کمیته آمار و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان خاطرنشان کرد: از تعداد مذکور 3 هزار و 67 نفر در هتل‌های استان اقامت کرده‌اند.

این مسئول همچنین به اقامت 2 هزار و 24 نفر در در مهمان‌پذیرهای استان اسکان یافته‌اند، بیان کرد: همچنین طی این مدت 2 هزار و 612 نفر در هتل آپارتمان‌ها اقامت کرده‌اند.

نجفلو به اقامت 525 نفر در منازل استیجاری استان اشاره کرد و گفت: همچنین در مدت مذکور 2 هزار و 302 نفر در مراکز موقت اقامتی استان اسکان یافتند.

وی تعداد مسافران اسکان یافته در تخته چادرهای برپا شده در استان را در 12 روز گذشته 2 هزار و 316 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: در این مدت 19 هزار و 448 نفر نیز در مدارس استان اقامت کرده‌اند.

مسئول کمیته آمار و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان در پایان متذکر شد: فعالیت ستاد سفرهای نوروزی و ارائه خدمات این ستاد تا پایان تعطیلات نوروز 15 فروردین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/73005/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول