اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان خبر داد

کاهش 50 درصدی تصادفات خسارتی کردستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان از کاهش 50 درصدی تصادفات خسارتی از آغاز تعطیلات تا پایان روز یازدهم فروردین‌ماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

کاهش 50 درصدی تصادفات خسارتی کردستان

سیدعارف قادرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: 20 گشت نامحسوس درون ‌شهری، 35 گشت محسوس و 25 گشت موتوری در نقاط مختلف از جمله در 150 نقطه ثابت مانند ورودی شهرها، تفرجگاه‌ها و میادین پرتردد به انجام فعالیت در ایام تعطیلات پرداختند.

وی افزود: از آغاز تعطیلات تا صبح امروز در مجموع 2 تصادف فوتی در جاده‌های درون شهری استان به وقوع پیوسته که مشابه آمار سال گذشته تا این مقطع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان از کاهش 24 درصدی تصادفات جرحی خبر داد و گفت: سال گذشته تا این روز 37 فقره تصادف جرحی به وقوع پیوسته بود که این میزان در سال‌جاری به 27 فقره کاهش یافته است.

قادرزاده با اشاره به وقوع 18 فقره تصادف خسارتی در سال گذشته تا این مقطع، اظهار کرد: این آمار با کاهشی 50 درصدی به 9 فقره تصادف رسیده است.

وی ابراز داشت: 150 پلیس‌یار جوان با همکاری جمعیت هلال‌احمر به منظور ارشاد و هدایت مسافران نوروزی در تقاطع‌ها و میادین با لباس پلیس بکارگیری شده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان از کاهش 22.5 درصدی مجروحان تصادفات امسال در جاده‌های درون شهری در قیاس با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

قادرزاده بیان داشت: تعداد مجروحان تا پایان روز یازدهم فروردین ماه سال 92 در معابر درون شهری استان 44 نفر بود که خوشبختانه این رقم در سال‌جاری به 3 نفر کاهش یافت.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که شهروندان و مسافران در روزهای اندک باقیمانده از تعطیلات بویژه در روز طبیعت با دقت در رانندگی از به وجود آمدن حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

انتهای پیام/79012/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول