اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شیروان:

جاذبه‌های دیدنی شیروان آماده پذیرایی از گردشگران در روز طبیعت شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شیروان گفت: جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این شهرستان در روز طبیعت برای پذیرایی از زائرین حضرت امام رضا (ع) و مسافران نوروزی آماده شده است.

جاذبه‌های دیدنی شیروان آماده پذیرایی از گردشگران در روز طبیعت شد

میرعلی رجعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان؛ شیرکوه، منطقه ییلاقی زوارم، اسطرخی شیروان، روستای گلیان،غار پوستین دوزبه را به عنوان برخی از مناطق دیدنی، مذهبی و گردشگری شهرستان شیروان نام برد.

وی، منطقه حفاظت شده سرانی را از دیگر جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شیروان ذکر کرد و بیان داشت:  این منطقه حفاظت شده در شمال شیروان و در منتهی و ضلع شمالی این منطقه با طول نزدیک به 30 کیلومتر، با کشور ترکمنستان هم مرز است.

به گفته رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شیروان؛ این منطقه دارای آب و هوای معتدل کوهستانی و دارای جاذبه‌های زیستی است.

وی با اشاره به آمادگی مناطق دیدنی این شهرستان برای پذیرایی از زائرین حضرت امام رضا (ع) و مسافران نوروزی به ویژه در روز طبیعت، متذکر شد: در این راستا تمهیدات لازم نیز برای حضور نیروهای انتظامی، اورژانس و نیروهای خدماتی در مناطق گردشگری شیروان فراهم شده است.

به گزارش فارس؛ شیروان در شرق استان خراسان شمالی و در مسیر مشهد مقدس قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول