اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حادثه خونین در محور مشکین‌شهر

تصادف 3 خودرو 9 مصدوم و 2 کشته بر جای گذاشت

حادثه خونینی در محور مشکین‌شهر به اردبیل که بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو رخ داد، 9مصدوم و دو کشته بر جای گذاشت.

تصادف 3 خودرو 9 مصدوم و 2 کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل؛ در این سانحه رانندگی که امشب رخ داد در محور اردبیل - مشکین‌شهر و در 25 کیلومتری این جاده سه دستگاه خودروی سواری پژو، پراید و تاکسی باهم برخورد کردند که 11 سرنشین این خودرو به شدت مصدوم شدند که دو نفر از آنها در هنگام انتقال به بیمارستان مشکین‌شهر جان خود را از دست دادند.

در این تصادف که هر سه خودرو خسارت کلی دیده‌اند، مصدومان حادثه نیز با تلاش نیروهای امدادگر جمعیت هلال‌احمر مشکین‌شهر به سرعت به بیمارستان ولیعصر(عج) این شهر انتقال داده شدند.

پلیس‌راه علت حادثه را سرعت غیرمجاز و سبقت خودروها در مسیر ترددی اعلام کرد.

به گزارش فارس؛ محور مشکین‌شهر - اردبیل از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل است که از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 8 حادثه رانندگی در آن اتفاق افتاده و 10ها نفر کشته و مصدوم شده‌اند. در حادثه دیگر رانندگی که در محور پارس‌آباد، سربند رخ داد دو دستگاه خودروی سمند و هیوندای به شدت برخورد کرده است؛ به طوری که دو نفر از سرنشینان این خودرو در دم جان سپردند و هفت سرنشین دیگر به بیمارستان اردبیل منتقل شدند. سرنشینان هیوندای تابعیت کشور آذربایجان را دارند که مقصر اصلی این حادثه نیز خودروی هیوندای بوده است که به علت انحراف به چپ زمینه‌ساز این تصادف خونین شده است.

انتهای پیام/62001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول