اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

افزایش 40 درصدی تلفات جاده‌ای نوروزی در کرمان

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: میزان تلفات جاده‌ای در استان کرمان طی نوروز 40 درصد افزایش یافته است.

افزایش 40 درصدی تلفات جاده‌ای نوروزی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عبدالرضا ناظری عصر امروز در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان اظهار داشت: کرمان استانی چهار فصل است و نیمی از کویر 80 هزار کیلومتر مربعی ایران در استان کرمان وجود دارد که بستر مناسبی برای گردشگری است.

وی ابراز داشت: امنیت منازل مردم استان کرمان در نوروز جاری مورد توجه نیروی انتظامی است و شاهد کاهش 9 درصدی سرقت‌ها نسبت به نوروز سال گذشته هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: سرقت به عنف که در ایام نوروز گریبانگیر مسافران نوروزی می‌شود هم در استان کرمان 36 درصد کاهش یافته است.

ناظری ادامه داد: در نوروز سال جاری جرائم خشن مانند قتل نداشته‌ایم در حالی که در نوروز سال گذشته شاهد سه فقره قتل بودیم.

وی افزود: پلیس راه کرمان در نوروز سال گذشته با وجود بسترهای نامناسب و 25 هزار کیلومتر راه در استان کرمان رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

ناظری تصریح کرد: تصادفات درون‌شهری در نوروز سال جاری در استان کرمان 38 درصد کاهش و تلفات ناشی از تصادفات درون شهری نیز 44 درصد کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: شدت تصادفات در نوروز 93 در استان کرمان افزایش یافته است و در حالی که شاهد کاهش 5 درصدی تصادفات برون‌شهری هستیم، اما میزان تلفات جاده‌ای 40 درصد افزایش یافته است.

این فرمانده انتظامی گفت: اوج تلفات رانندگی در نوروز در 13 نوروز است و با فعالیت اتوبوس‌های گردشگری در مسیرهای کوهپایه، سیرچ و ماهان می‌توانیم از تردد افراد با وانت ‌بار در جاده‌ها جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/80019/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول