اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

5/ بازی تراکتورسازی تبریز با العین امارات

تیم‌های تراکتورسازی و العین وارد زمین شدند / یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراختور بایراقی

تیم‌های تراکتورسازی تبریز و العین امارات برای گرم کردن وارد میدان شدند.

تیم‌های تراکتورسازی و العین وارد زمین شدند / یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراختور بایراقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز بازیکنان دو تیم تراکتورسازی تبریز و العین امارات وارد میدان شده و زیر کادر فنی خود در حال گرم کردن زمین هستند.

تماشاگران تیم تراکتورسازی که نزدیک به 30 هزار نفر هستند به شدت در حال تشویق تیم خود هستند. یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراختور بایراقی و آذربایجان وار اولسن ایستمین کور اولسون و یاشاسین تراختور مهم‌ترین شعار تماشاگران هستند.

همچنین تماشاگران تیم میزبان با سر دادن نام تک تک به تشویق بازیکنان تیم تراکتورسازی پرداخته و که بیشترین تشویق به علی کریمی، کریم انصاری‌فرد، مهدی کیانی و مرتضی اسدی مربوط می‌شود.

تیم تراکتورسازی تبریز تا دقایقی دیگر به مصاف تیم العین امارات می‌رود. تیم العین امارات از تیم‌های پرافتخار فوتبال آسیا بوده که یک بار به عنوان قهرمانی رسیده و یک بار نیز نایب قهرمان این رقابت‌ها شده است.

تیم فوتبال تراکتورسازی در دور رفت این رقابت‌ها برابر تیم الاتحاد به پیروزی رسیده، مقابل تیم لخویا قطر مساوی کرده و از تیم العین امارات با نتیجه سه بر یک شکست خورده است.

هم‌اکنون تیم تراکتورسازی با 4 امتیاز و تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به لخویا در مکان سوم جدول قرار دارد و تیم العین نیز با 6 امتیاز در صدر جدول گروه قرار گرفته است.

انتهای پیام/60002/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول