اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اندیمشک خبر داد

14 نفر کشته و مجروح در اثر سقوط یک دستگاه خودرو به دره

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اندیمشک گفت: بر اثر سقوط یک دستگاه خودرو باری نیسان به دره در مسیر جاده پل زال 14 نفر کشته و مجروح شدند.

14 نفر کشته و مجروح در اثر سقوط یک دستگاه خودرو به دره

علی رضا محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: عصر روز سه‌شنبه در اثر سقوط یکدستگاه خودرو باری نیسان به دره در مسیر جاده کوهستانی امام‌زاده احمد (ع) در پل زال مرز میان استان خوزستان و لرستان سه نفر کشته و 11 نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: در پی این حادثه اتوبوس آمبولانس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک از محل مقبره شهدای گمنام و همچنین آمبولانس‌های این مرکز برای امداد رسانی به مصدومان به محل حادثه که در 55 کیلومتری شمال اندیمشک و در ورودی شمال استان خوزستان قرار دارد اعزام شده و مجروحان را برای ادامه درمان به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک انتقال دادند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اندیمشک اضافه کرد: با توجه به اینکه این منطقه در حوزه استحفاظی استان خوزستان قرار ندارد اما به جهت امداد رسانی سریع‌تر به حادثه دیدگان نیروهای این مرکز از شهرستان اندیمشک به عنوان نزدیک‌ترین نیروهای حاضر در منطقه در سریع‌ترین زمان ممکن به یاری مصدومان شتافتند.

براساس گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک؛ علت حادثه از سوی کار‌شناسان پلیس راه در حال بررسی است.

انتهای پیام/72020/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول