اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

اسکان 2500 مسافر در راه مانده در مساجد استان زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اسکان 2 هزار و 500 مسافر در راه مانده در مساجد استان زنجان خبر داد.

اسکان 2500 مسافر در راه مانده در مساجد استان زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 500 مسجد و 162 بقعه متبرکه در استان زنجان وجود دارد.

وی با اشاره به برخی از زائرسراهای موجود در امامزادگان استان زنجان بیان کرد: در فصل زمستان مسافران در راه مانده و یا در ایام نوروز مسافران و زائران گردشگر سفر کرده به استان در این مکان‌ها اسکان پیدا می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه طی روزهای دهم و یازدهم نیز به علت برودت هوا 2 هزار و 500 نفر از مسافران در راه مانده در استان اسکان یافتند، اظهار داشت: این تعداد مسافر در زائرسراهای امامزادگان و مساجد اسکان یافتند.

این مسئول با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده به این گروه از مسافران توضیح داد: پذیرایی از مسافران در قالب وعده‌های غذایی و همچنین فراهم ساختن لوازم گرمایشی و لوازم خواب برای مسافران از جمله خدماتی بود که ارائه شد.

باقری با اشاره به رضایت‌مندی مسافران نوروزی از ارائه این خدمات توسط اداره کل اوقاف استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر نیز مساجد و زائرسراهای استان آمادگی لازم را برای اسکان مسافران در صورت کاهش دما و برودت هوا دارد.

گفتنی است، از نهم فروردین به علت افت دمای هوای استان زنجان و همچنین بارش برف مشکلاتی در برخی از محورهای مواصلاتی به وجود آمده بود که بر همین اساس اوقاف نیز اقدام به اسکان 2 هزار و 500 مسافر در راه مانده در مساجد و امامزادگان استان کرده است.

انتهای پیام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول