اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز طبیعت صورت می‌گیرد

استقرار تیم‌های ویژه امداد و نجات در سبزوار

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از استقرار تیم‌های ویژه امداد و نجات همزمان با روز طبیعت در این شهرستان خبر داد.

استقرار تیم‌های ویژه امداد و نجات در سبزوار

رضا شهرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم ترددها در محورهای مواصلاتی و محورهای منتهی به مناطق ییلاقی علاوه بر آماده‌باش سراسری پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات جاده‌ای این جمعیت، تیم‌های عملیاتی نیز در این محورها استقرار خواهند یافت.

وی با بیان اینکه نیروهای این جمعیت از شب گذشته به دلیل ورود سامانه بارشی به شهرستان در آماده‌باش قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان سبزوار در هر زمان که نیاز به حضور و اجرای عملیات‌های امداد و نجات باشد از آمادگی کامل با تمام توان در میدان عمل حضور خواهد داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار با  اشاره به خدمات ویژه اعضای جوانان و پایگاه‌های سلامت این جمعیت در روز طبیعت یادآور شد: با توجه به اینکه در این روز بسیاری از خانواده‌ها به دامن طبیعت می‌روند اعضای ما در سازمان جوانان با توزیع نایلون زباله طرح حمایت دوستی و حمایت از طبیعت را اجرا می‌کنند.

این کارشناس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه داد: اجرای طرح ایمنی و سلامت و گرفتن تست فشار خون و قند خون از دیگر برنامه‌های ما در این روز است.

شهرآبادی در پایان از تمهیدات ویژه جمعیت هلال احمر سبزوار در روزهای پایانی سال نیز خبر داد و گفت: در این زمینه تجهیزات بیشتری در پایگاه‌ها مستقر شده و برخی تجهیزات فرسوده ویژه نجات نیز از رده خارج و امکانات بهتر و پیشرفته‌تری جایگزین آن شده است.

انتهای پیام/2202/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول