اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی سبزوار خبر داد

رسیدگی به بیش از 91 فقره پرونده تخلفات از ابتدای آغاز طرح نظارت نوروزی

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی سبزوار از رسیدگی به بیش از 91 فقره پرونده تخلفات از ابتدای آغاز طرح نوروزی تاکنون خبرداد.

رسیدگی به بیش از 91 فقره پرونده تخلفات از ابتدای آغاز طرح نظارت نوروزی

اسحاق سویزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: این پرونده‌ها در دو مرحله تشکیل و رسیدگی شده که از ابتدای 15 اسفند ماه سال گذشته بیش از 63 فقره پرونده به ارزش ریالی 300 میلیون ریال و از ابتدای فروردین ماه سال جاری بیش از 28 فقره پرونده به ارزش ریالی بالغ بر 200 میلیون ریال تشکیل و رسیدگی شده است.

وی افزود: در همین زمینه بیش از 81 پرونده از 15 اسفند ماه سال گذشته اجرای احکام شده که ماحصل آن وصول بیش از 268 میلیون ریال جریمه بوده است.

سویزی ادامه داد: از ابتدای فروردین ماه نیز به 26 فقره پرونده اجرای احکام شده که ماحصل آن وصول بیش از 10 میلیون ریال جریمه است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی سبزوار با اشاره به سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی در رسیدگی به پرونده‌ها تأکید کرد: سیاست ما بر پیگیری و رسیدگی در اسرع وقت به پرونده‌هایی است که در این نهاد تشکیل می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تعزیرات حکومتی سبزوار وظیفه پیگیری و رسیدگی به پرونده تخلفات در شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن را نیز دارد تصریح کرد: همکاران ما علاوه بر ساعات اداری در این ایام حتی تا پاسی از شب در حال رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده به صورت فوق‌العاده و در صورت نیاز با تشکیل شعبات سیار هستند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته به بیش از 2 هزار 673 پرونده رسیدگی شده است؛ یادآور شد: به طور میانگین در این مدت در هر ماه به بیش از 222 پرونده تخلفات رسیدگی و احکام لازم صادر شده است.

سویزی در پایان ضمن تبریک ایام نوروز به همشهریان سبزواری از رسانه‌ها، حمایت‌ها و همکاری فرمانداری، اداره صنعت ،معدن و تجارت، اتاق اصناف، شبکه دامپزشکی، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت شهرستان نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام/2202/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول