اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نیشابور مطرح کرد

استقرار 8 مکان توزیع پلاستیک زباله در نیشابور

شهردار نیشابور گفت: در 13 فروردین ماه 8 مکان توزیع پلاستیک زباله در مناطق خروجی شهرستان و پارک‌های مستقر می‌شوند.

استقرار 8 مکان توزیع پلاستیک زباله در نیشابور

محمدحسن زرندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: برای 13 فروردین امسال معابر منتهی به تفرجگاه‌های بزرگ و شاخص نیشابور و پارک‌های شهرستان شستشو می‌شوند.

وی به 8 مکان توزیع پلاستیک زباله در این روز اشاره کرد و افزود: سازمان پارک‌ها و پسماند نیز در روز طبیعت اقدام به توزیع پلاستیک زباله با شعارهای بهداشتی می‌کند تا مردم زباله‌های خود را به جای رهاسازی در محیط پارک‌ها در پلاستیک‌ها قرار دهند.

شهردار نیشابور خاطر نشان کرد: با وجود توصیه‌های زیست محیطی از طریق رسانه‌ها و همچنین آگاهی مردم از عواقب تخریب و آلودگی محیط زیست بر سلامت انسان و نسل‌های آینده، در 13 فروردین ماه شاهد بی‌مهری مردم با طبیعت هستیم.

وی تأکید کرد: شهروندان باید حفاظت از محیط زیست را وظیفه شرعی و اسلامی خود بدانند و به هنگام استفاده از عرصه‌های طبیعی، از ریختن زباله در طبیعت، شکستن شاخه‌ها، روشن کردن آتش، دست‌اندازی به آشیانه پرندگان به دلیل فصل تخم‌گذاری و آلوده‌کردن روخانه‌ها پرهیز کنند.

زرندی گفت: آتش‌نشانی برای پوشش خطرات احتمالی و هلال احمر و اورژانس با تیم پزشکی مکلف به استقرار در این مناطق شده‌اند که در صورت بروز هرگونه مشکلی به سرعت اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/2202/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول