اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته بهداشت ستاد خدمات سفر مازندران:

2350 بیمار تصادفی توسط اورژانس مازندران پذیرش شدند/ فوت 22 نفر

رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از پذیرش بیش از دو هزار و 350 بیمار تصادفی از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون در مازندران خبر داد و گفت: تاکنون 22 نفر فوت کردند.

2350 بیمار تصادفی توسط اورژانس مازندران پذیرش شدند/ فوت 22 نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد پنبه‌چی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به افزایش افراد فوت ناشی از تصادف در مازندران اظهار داشت: بیش از دو هزار و 110 بیمار تصادفی در بیمارستان‌های دانشگاه علوم مازندران پذیرش شدند که 22 نفر فوت کردند.

وی بیان داشت: تعداد بیماران پذیرفته شده غیرتصادفی از 28 اسفندماه 92 الی 11 فروردین ماه امسال در بیمارستان‌های مازندران سه هزار و 953  نفر بوده است.

پنبه‌چی به همکاری هلال احمر مازندران با دانشگاه علوم پزشکی مازندران اشاره کرد و افزود: هلال احمر در راستای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی بیش از 476 ماموریت را در طی ایام نوروز انجام داد که سهم امدادرسانی هلال احمر در روز گذشته 42 ماموریت بود.

این مسئول به بازرسی‌های انجام شده دانشگاه از مراکز عرضه مواد غذایی در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: در بازدیدهای انجام شده از ابتدای نوروز تاکنون بیش از پنج هزار و 619 کیلوگرم مواد غذایی در مازندران معدوم شد.

رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران تصریح کرد: بازرسان دانشگاه علوم پزشکی مازندران روز گذشته 420 کیلوگرم مواد غذایی فاسد را معدوم کردند.

انتهای پیام/86004/ک20/پ3003
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول