اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

برگزاری برنامه «رهروان راه ولایت» در زنجان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری برنامه «رهروان راه ولایت» در زنجان خبر داد.

برگزاری برنامه «رهروان راه ولایت» در زنجان

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برنامه «رهروان راه ولایت» یکی از برنامه‌هایی است که در قالب طرح سوگواره یاس نبوی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه «رهروان راه ولایت» در قالب همایشی با حضور بانوان اجرا برگزار خواهد شد، افزود: زمان برگزاری این همایش روز شهادت حضرت زهرا (س)، چهاردهم فروردین ماه و ویژه بانوان است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه اجرای طرح سوگواره یاس نبوی از روز دهم فروردین ماه در جوار بقعه متبرکه استان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: این طرح شش روز در استان اجرایی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در قالب طرح سوگواره یاس نبوی خیمه‌های معرفت نیز در جوار امامزادگان دایر خواهد شد، بیان کرد: غرفه چند رسانه‌ای، پاسخگویی به سؤالات شرعی، مشاوره در زمینه وقف و غرفه کودک از جمله بخش‌های خیمه‌های معرفت است.

خدابنده‌لو تاکید کرد: طراوت‌بخشی و تقویت ایمان عمومی جامعه محبت‌افزایی و معرفت‌افزایی نسبت به اهل بیت، ترویج الگوپذیری از حضرت زهرا (س) و تبلیغ سیره ایشان به عنوان الگویی جهانی برای بشریت از اهداف اجرای این طرح سراسری و برپایی خیمه‌های معرفت است.

وی ادامه داد: واکاوی خطبه فدکیه حضرت زهرا (س)، توزیع کتابچه مربوط به این خطبه، برپایی غرفه مشاوره برای پاسخگویی به سؤالات شرعی گردشگران مذهبی و برپایی خیمه‌های معرفت از جمله برنامه‌هایی است که در قالب طرح سوگواره یاس نبوی اجرایی می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین به حضور روحانیونی از قم و زنجان در خیمه‌های معرفت اشاره کرد و گفت: پاسخگویی به سؤالات مراجعان و ارائه مشاروه خانواده از جمله خدماتی است که در این غرفه‌ها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73005/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول