اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی آمل مطرح کرد

انجام یک هزار و 500 بازرسی از واحدهای صنفی آمل

رئیس اداره بازرگانی آمل گفت: با آغاز طرح نظارت نوروزی بیش از یک هزار و 500 بازرسی در سطح شهرستان انجام شد و برای 215 متخلف پرونده تشکیل شده و برای روند صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انجام یک هزار و 500 بازرسی از واحدهای صنفی آمل

عباسعلی زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل اظهار داشت: برای خدمات به مسافران و شهروندان اداره بازرگانی این شهرستان از 15 اسفند ماه 92 طرح ویژه نظارتی ایام نوروز را آغاز کرده و این طرح همچنان ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه طرح ویژه نظارتی ایام نوروز تا 15 فروردین 93 فعالیت دارد،افزود: در این طرح 20 بازرس و ناظر به همراه حدود 50 ناظر افتخاری برای رصد و نظارت بر واحدهای صنفی و مراکز عرضه کالا و خدمات در سطح شهرستان آمل از صبح تا 18 عصر فعالیت دارند.

زمانی با تاکید اینکه در این مدت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی نیز نظارت می‌شود، خاطر نشان کرد: با آغاز این طرح بیش از 1500 بازرسی در سطح شهرستان انجام شده و برای 215 متخلف پرونده تشکیل شده و پرونده‌ها برای روند صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گفته رئیس اداره بازرگانی آمل، ارزش ریالی تخلفات ایام نوروز در این شهرستان 76 میلیون و 287 هزار و 385 ریال برآورد شده است.

زمانی از کشیک 31 واحد خبازی شهری و روستایی این شهرستان در ایام نوروز خبر داد و گفت: در طرح نظارتی نوروز بیش از 150 بازدید و بازرسی از واحدهای نانوایی نیز انجام شده است.

وی از مسافران نوروزی و همشهریان خواست هرگونه تخلف واحدهای صنفی، اقتصادی، گران‌فروشی و تخلف در مراکز عرضه‌کننده کالا و خدمات را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 اطلاع دهند تا در کمترین زمان شکایات رسیدگی شده و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/86012/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول