اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک خبر داد

بسیج ادارات برای خدمات‌رسانی به مردم در 13 فروردین

فرماندار شهرستان قرچک گفت: همه ادارات و نهادهای دولتی قرچک برای خدمت‌رسانی به مردم در روز 13 فروردین آمادگی کامل دارند.

بسیج ادارات برای خدمات‌رسانی به مردم در 13 فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی صادقی  ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: 13 فروردین یا جشن بدرقه نوروز یکی از مهم‌ترین رسوم مشترک در میان اقوام ایرانی است که طی سال‌های اخیر روز انس با طبیعت نیز نام‌گذاری شده است.

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه رسمی هم‌اکنون در بین ایرانیان مرسوم است که از نخستین ساعت‌های بامداد این روز به همراه خانواده‌ به طبیعت بروند، خاطرنشان کرد: ایرانیان با آغاز بهار و ورود به سال جدید و پس از چند روز دید و بازدید و تبریک سال نو، برای تکمیل شادی خود و دور کردن غم و غصه در روز 13 فروردین با بیرون آمدن از خانه به طبیعت می‌روند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم خدمت‌رسانی ادارات و دستگاه‌های دولتی و نهادها به شهروندان در روز طبیعت، تصریح کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مردم در روز 13 فروردین تمام ادارات خدمت‌رسان آماده‌باش کامل هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک اضافه کرد: به منظور استفاده بهینه مردم از روز طبیعت، حفاظت و نظارت مستمر امکان تفریحی، بوستان‌ها و پارک‌ها توسط شهرداری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی و راهور شهرستان قرچک در روز 13 فروردین در راستای ایجاد و برقراری نظم اقدامات لازم را به عمل می‌آورند.

صادقی از اعلام آمادگی کامل و استقرار اکیپ‌های پزشکی و تیم پزشکی سیار در روز 13 فروردین توسط شبکه بهداشت و درمان و هلال‌احمر شهرستان قرچک خبر داد.

فرماندار شهرستان قرچک از آماده‌باش کامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خبر داد و افزود: شهروندان به تابلوهای هشداردهنده در مناطق پارک‌های تفریحی و پارک‌های جنگلی توجه داشته باشند و در صورت برپا کردن خیمه و چادر، فاصله محل استقرار و تا محل افروختن آتش و مستقر نشدن در مسیر باد و آتش را رعایت کنند.

وی به حفظ حرمت ایام فاطمیه در روز 13 فروردین توسط مردم اشاره کرد و متذکر شد: با آغاز ایام فاطمیه و بزرگداشت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) مردم ایران اسلامی باید حرمت این ایام را حفظ کرده و به بهانه مناسبت‌های نوروز رفتاری خلاف شان این روزها را انجام ندهند.

صادقی اذعان داشت: در صورت مشاهده هرگونه خلاف و بی‌حرمتی توسط شهروندان نسبت به ایام فاطمیه برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان قرچک ضمن تشکر از همه نهادها و ادارات که از 25 اسفند در ستاد نوروزی شهرستان قرچک همکاری و تلاش کرده، بیان داشت: شهرداری، ادارات برق، گاز، آب، بهداشت و درمان، آتش‌نشانی، حفاظت محیط زیست، نیروی انتظامی و دیگر نهادهای مرتبط باید در روز سیزدهم فروردین به‌صورت آماده‌باش در محل تفریح شهروندان فهیم شهرستان قرچک حضور داشته و زمینه امنیت و آسایش مردم را فراهم کنند.

انتهای پیام/2462/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول