اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

مقابله با تهدیدهای فرهنگی دشمن مستلزم مدیریت جهادی است

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مقابله با تهدیدهای فرهنگی دشمن در برهه کنونی مستلزم مدیریت جهادی و اثربخش است.

مقابله با تهدیدهای فرهنگی دشمن مستلزم مدیریت جهادی است

محمدحسن سلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: چیزی که می‏تواند کشور را در حوادث گوناگون بیمه و مردم را در دفاع از آرمان‏های اسلامی مصمم‏تر کند، فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت است.

وی افزود: برای حرکت در مسیر آرمان‏های انقلاب نیازمند فرهنگ جهاد و شهادت، ایثار و یادآوری حماسه بزرگ و بی‌نظیر دفاع مقدس هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: هر قدر تفکر جهاد، ایثار،معنویت و ارزش‏ها در جامعه زنده شود، ناهنجاری‏‏های اجتماعی کم‌رنگ می‏شود و در عین حال، آثار تهاجم فرهنگی دشمن کم‏تر می‏شود.

سلامی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی بیشترین ضربه‏ها را خورده و در این دو حوزه، دچار آسیب شده و امروز با هجمه شدید و ناجوانمردانه دشمن روبه‌رو هستیم. راه استحکام کشور، نظام و انقلاب اسلامی پرداختن عمیق به دو حوزه اقتصاد و فرهنگ است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در به وجود آوردن عزم ملی و مدیریت جهادی، سپاه و بسیج مانند خیلی از رویدادهایی که در وسط میدان قرار گرفتند و موفق عمل کردند، می‏توانند در وسط میدان باشند و نقش‏آفرینی کنند.در حوزه مسائل فرهنگی باید برنامه‏های مطلوب و برنامه‏ریزی فرهنگی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مشکلات ما در حوزه فرهنگ است، افزود: در برخی حوزه‏ها، جزیره‏ای عمل کردن نهادهای فرهنگی و گاهی هم خنثی کردن فعالیت‏ها بزرگ‌ترین مشکل در این حوزه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: در برخی از حوزه‏های فرهنگی، متأسفانه شاهد سودجویی با اهداف فرهنگی دشمن هستیم.

سلامی گفت: امروز در میدان‏های عظیم فرهنگی نظام جمهوری اسلامی نیازمند مجاهدت‏های فرهنگی هستیم و گاهی برنامه‏های فرهنگی بر اساس نیازهای فرهنگی انقلاب اسلامی تعریف نمی‏شود. برنامه، فعالیت‏ها و اعتبارات فرهنگی در برخی مواقع با نیازها و هجمه‏ها مطابقت ندارد.

انتهای پیام/74007/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول