اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان خبر داد

احتمال یک طرفه شدن ورودی شهرهای کردستان در روز طبیعت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان از احتمال یک طرفه شدن ورودی شهرهای این استان در روز طبیعت و در صورت ترافیک بالا خبر داد.

احتمال یک طرفه شدن ورودی شهرهای کردستان در روز طبیعت

سیدعارف قادرزاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان آمادگی دارد تا در روز سیزده فروردین نیز خدمت‌رسان مردم باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه در این روز اکثر قریب به اتفاق شهروندان به علاوه مسافران حاضر در استان به دامن طبیعت می‌روند به طور طبیعی میزان تردد در جاده‌های درون شهری نیز افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان گفت: به همین دلیل لازم است به مانند سال‌های گذشته در این روز برخی محدودیت‌ها اعمال شود تا هم از خطرات جانی و هم از اتلاف هزینه و زمان مردم کاسته شود.

قادرزاده تصریح کرد: در روز سیزدهم فروردین ماه تردد وسایل نقلیه باری و همچنین موتورسیکلت‌ها در جاده‌های درون شهری استان ممنوع خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: فردا و در اواخر وقت به دلیل ترافیکی که ممکن است در برخی معابر شهری به وجود بیاید احتمال دارد ورودی شهرها یک طرفه شود که البته این مسئله موقتی خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان از شهروندان درخواست کرد در سطح سواره‌روها، خودروهای خود را پارک نکنند تا موجب سد معبر نشوند.

قادرزاده افزود: همچنین لازم است خانواده‌ها بر رفت و آمد فرزندان و افراد مسن در این روز و نیز اعضایی که با موتورسیکلت تردد می‌کنند نظارت دقیق و کامل‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/79012/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول