اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم خبر داد

برگزاری سوگواره یاس نبوی در قم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری سوگواره یاس نبوی ویژه سالروز شهادت‌ ام ابیها (س) در قم خبر داد.

برگزاری سوگواره یاس نبوی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری ستاد تسهیلات زائرین نوروزی استان قم، حجت الاسلام شوذب شیری با اشاره به مجموعه اقدامات اداره کل اوقاف در بحث اسکان زائرین نوروزی اظهار کرد: اسکان زائران در طول شبانه روز در اقامتگاه‌ها و حسینیه‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی خیمه‌های معرفت که زیر مجموعه طرح آرامش بهاری هستند از جمله برنامه‌های مهم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم تصریح کرد: در هر امامزاده‌ای خیمه‌های معرفت راه اندازی شده که مشاوره و برنامه‌های اعتقادی در قالب بازی به نونهالان و نوجوانان ارائه می‌شود؛ همچنین برنامه ادعیه نماز و احکام نیز در امامزادگان اجرا شده که با استقبال بی‌نظیر مخاطبان مواجه شده است.

شیری درباره ویژه برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) عنوان کرد: مهم‌ترین برنامه ما سوگواره یاس نبوی است که این طرح از 5 تا 20 فروردین در امامزادگان اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم خاطرنشان کرد: برنامه سوگواره یاس نبوی مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) در امامزادگان است که سادات هر منطقه برگزاری مراسم عزاداری را عهده دار هستند.

وی بیان کرد: حدود 100 نفر از سخنرانان و علما برای مراسمات سوگواری فاطمه زهرا (س) دعوت شده‌اند که در این ایام قرائت بخشی از خطبه حضرت زهرا (س) و مراسم شام غریبان را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/2258/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول