اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران گلستان:

زلزله گلستان خسارتی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: زلزله دیروز استان گلستان هیچ خسارتی در پی نداشت.

زلزله گلستان خسارتی نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صادق‌علی مقدم دوشنبه شب در گفت‎و‎گو با خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه دو زلزله دیروز در استان گلستان هیچ خسارتی را در پی نداشت.

وی ادامه داد: پس از وقوع دو زمین لرزه که به فاصله زمانی هشت دقیقه به بزرگی 3.6 و 4.4 ریشتر رخ داد بلافاصله تیم‌های مختلف ارزیاب به منطقه اعزام شده و تا به این لحظه هیچ گزارش خسارت گزارش نشده است.

واژگونی 33 اصله درخت بر اثر طوفان در گنبدکاووس

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان در خصوص خسارت‌های وقوع طوفان و بارش‎های ادامه‌دار از روز یکشنبه خاطرنشان کرد: در پی طوفان و بارش باران شدیدی که از روز یکشنبه آغاز شده خسارت جدی گزارش نشده است.

مقدم بیان کرد: در برخی از شهرهای استان واژگونی تیر چراغ برق رخ داد و در گنبدکاووس 33 اصله درخت واژگون شد که خوشبختانه خسارت مالی و یا جانی در گنبد نداشتیم.

وی افزود: در منطقه گمیشان برخی از تیرهای چراغ برق واژگون شد که برق برخی از پاسگاه‎های مرزی قطع شد که روز دوشنبه دوباره تیرهای چراغ برق کاشته و برق نیز وصل شد.

مرگ دو نفر در روز گذشته در گلستان

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: سرعت طوفان در استان گلستان در برخی از ساعت‌ها به 90 کیلومتر در ساعت نیز رسید که معمولاً در سرعت بیش از 60 کیلومتر باد و طوفان خسارت‌های بسیار زیادی ایجاد خواهد شد اما خوشبختانه در استان خسارت‌های حاد نداشتیم.

مقدم بیان کرد: در این باد و طوفان در علی‎آباد کتول بر اثر واژگونی درخت یک مسافر مجروح و به بیمارستان منتقل شد و در این شهرستان یک فردی به بالای سقف ایرانیت منزل خود رفت که وی نیز به پایین پرت شده و فوت کرد.

وی گفت: همچنین در کردکوی صبح روز یکشنبه قبل از وقوع طوفان واژگونی یک درخت کهنسال باعث مرگ یک مرد و زخمی شدن همسر وی شد.

مقدم در پایان ابراز داشت: با توجه به وضعیت جوی هوا بیشترین نگرانی ما جاده‎های کوهستانی استان است و با توجه به اینکه بارندگی‎های برف هم در جاده‎های کوهستانی استان آغاز شده است توصیه نخست این است که مردم از مسافرت‎ها و ترددهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی استان خودداری کرده و در صورت ضروری بودن سفر تمام نکات ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/83004/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول