اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز تمرینات تیم ملی

کماندار قزوینی در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان حاضر شد

اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در حالی آغاز شد که در این بین اسماعیل عبادی کماندار قزوینی تیم ملی را همراهی می‌کند.

کماندار قزوینی در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان حاضر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نخستین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان در حالی در سال جدید در سایت تخصصی تیراندازی با کمان در تهران برپا شده است که در این اردوی آماده سازی اسماعیل عبادی به همراه دیگر ورزشکاران تیراندازی با کمان کشورمان در دو بخش ریکرو و کامپوند تمرینات خود را زیر  و کادر فنی تیم ملی پیگیری می‌کند.

این نخستین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی است که زیر نظر باک وون مون سرمربی کره جنوبی تیم ملی برگزار می‌شود.

اسماعیل عبادی ورزشکار شایسته تیراندازی با کمان استان قزوین که اواخر سال گذشته بنا به صلاحدید کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شد، با درخششی فوق‌العاده در رقابت‌های قهرمانی جایزه بزرگ آسیا نشان داد که برای کسب موفقیت‌های بزرگتر از انگیزه‌های لازم و کافی برخوردار است و می‌تواند نام خود را به عنوان یکی از برترین‌های این رشته ورزشی در کشورمان بر سر زبان‌ها بیاورد.

اما مجید ملاحسینی رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه اسماعیل عبادی یکی از ورزشکاران خوب رشته ورزشی تیراندازی با کمان استان قزوین محسوب می‌شود، اظهار کرد: بدون شک عبادی با تلاش و انگیزه‌ای که از خود در تمرینات و مسابقات جایزه بزرگ قهرمانی آسیا بر جای گذاشته، نشان داده است که می‌تواند در ترکیب تیم ملی کشورمان عملکرد مناسب و درخشانی را بر جای بگذارد.

وی افزود: عبادی اسفند ماه سال گذشته در جریان مسابقات جایزه بزرگ آسیا موفق شد در بخش 50 متر کامپوند بر سکوی قهرمانی قرار بگیرد و در بخش مختلط تیمی هم عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

ملاحسینی با اشاره به اینکه تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان خود را برای نخستین مرحله از مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان آماده می‌کند، عنوان کرد: این رقابت‌ها فرصت مناسبی برای عبادی است تا بتواند شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارد.

مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان اوایل اردیبهشت ماه به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77004/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول