اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار کجور خبر داد

نجات خودروهای گرفتار در برف کجور / ارتفاع برف به 30 سانتی‌متر رسید

بخشدار کجور گفت: خودروهای گرفتار در برف با استفاده از خودروهای نیمه‌سنگین شهرداری و بخشداری کجور نجات یافتند.

نجات خودروهای گرفتار در برف کجور / ارتفاع برف به 30 سانتی‌متر رسید

نادر موسوی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: بارش برف که از اوایل صبح امروز در بخش کجور آغاز شده بود؛ هم اکنون ارتفاع آن به 30 سانتی‌متر رسیده است.

وی افزود: در پی این بارش سنگین در یازدهمین روز از فصل بهار، اختلالاتی در عبور و مرور خودروهای مسافربر و گردشگران و مسافران نوروزی بخش کجور نیز به‌وجود آمد و تعدادی خودرو در برف گرفتار شدند.

موسوی‌زاده تصریح کرد: خودروهای گرفتار در برف با استفاده از خودروهای نیمه‌سنگین شهرداری و بخشداری کجور نجات یافتند و هیچ‌گونه آسیبی در این باره به کسی وارد نشد.

بخشدار کجور تاکید کرد: با توجه به تداوم بارش برف در منطقه کجور و کوهستانی بودن این مسیر، ضرورت دارد تا هر چه زودتر عملیات نمک‌پاشی از سوی راهداری انجام شود تا خودروهایی که در این محور تردد می‌کنند دچار مشکلات ناشی از برف و یخبندان نشوند.

وی بیان داشت: وضعیت آب، برق و تلفن در بخش کجور در شرایط مطلوبی قرار دارد اما به همراه داشتن زنجیر چرخ و البسه گرم برای تمامی خودروهای بومی و مسافران و گردشگران نوروزی در بخش کجور ضروری است.

به گزارش فارس، بارش برف در حالی در یازدهمین روز از فصل بهار بخش کجور را سفیدپوش کرد که میزان بارش‌ها در ایام زمستان در بخش کجور بسیار کم بوده است.

انتهای پیام/86019/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول