اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ادای احترام معاون رئیس جمهور به مقام شامخ شهدا

معاون اول رئیس جمهور در جریان سفر به شهرستان پیشوا به امامزاده جعفر (ع) این شهرستان تشرف یافت و با حضور در گلزار شهدای این بقعه متبرکه به شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

ادای احترام معاون رئیس جمهور به مقام شامخ شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز در جریان سفر خود به شهرستان پیشوا به زیارت امامزاده جعفر (ع) این شهرستان تشرف یافت.

معاون اول رئیس جمهور با حضور در گلزار شهدای امامزاده جعفر (ع) پیشوا با قرائت فاتحه و نثار گل ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب عهد و پیمان بست.

جهانگیری همچنین با حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رحمتی‌نیا، امام جمعه پیشوا دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام رحمتی‌نیا، پیشوا را دارالمومنین پایتخت ام‌القری کشورهای اسلامی و از شهرستان‌های تاثیرگذار در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: شهرستان پیشوا از توانمندی و ظرفیت‌های شایستگی برخوردار است که با توجه و حمایت دولت می‌تواند بیش از گذشته در راستای اعتلای جمهوری اسلامی ایران نقش‌آفرینی کند.

امام جمعه پیشوا در ادامه این دیدار با اشاره به توانمندی‌های این شهرستان و مطالبان مردم این خطه، توجه ویژه دولت به شهرستان پیشوا را خواستار شد.

این گزارش حاکی است، بازدید از گلخانه تولید گل و گیاه روستای قلعه سین پیشوا، مجموعه دامداری صفاری، و مجموعه دامپروری و کشاورزی بخش جلیل‌آباد شهرستان پیشوا از جمله برنامه‌های سفر امروز اسحاق جهانگیری به این شهرستان بود.

گفتنی است، بازدید از واحد پرورش شترمرغ بخش جلیل‌آباد شهرستان پیشوا آخرین مقصد سفر معاون اول رئیس جمهور به شهر مذهبی پیشوا بود.

انتهای پیام/2462/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول