اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا کرمانشاه خبر داد

دستگیری متهمین هتک حرمت به حیثیت 2 خواهر در اینترنت

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری اشخاصی خبر داد که به‌ خاطر انتقام با ایجاد صفحه در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به هتک حیثیت دو خواهر در اینترنت کرده بودند.

دستگیری متهمین هتک حرمت به حیثیت 2 خواهر در اینترنت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، اسدالله زحمتکش اظهار داشت: اشخاصی که به‌ خاطر انتقام با ایجاد صفحه در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به توهین و فحاشی و هتک حیثیت دو خواهر در اینترنت کرده بودند، دستگیر شدند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان کرمانشاه افزود: فردی با مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اذعان داشت شخص یا اشخاص ناشناسی در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ساخت صفحه جعلی به نام وی و خواهرش و اقدام به توهین و فحاشی و انتشار تصاویر خصوصی آن‌ها کرده‌اند.

به گفته زحمتکش، کارکنان پلیس فتا با توجه به فوریت موضوع، بدون فوت وقت پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و پس از بررسی کارشناسی و پلیسی و تلاش شبانه‌روزی متهمان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از شناسایی با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند و در بازجویی‌های فنی و علمی و با مشاهده مدارک غیرقابل انکار، لب به اعتراف گشودند.

وی گفت: متهمان در بازجویی اعلام کردند با شاکیه و خواهرش اختلافات خانوادگی داشتیم و به همین دلیل در فرصتی مناسب تصاویر خصوصی این دو نفر را به‌دست آورده و درون صفحه‌ای جعلی به نام آن‌ها قرار دادیم.

زحمتکش ادامه داد: متهمان این اقدام را به دلیل اختلافات خانوادگی قبلی انجام داده‌اند و به دلیل اینکه با روش‌های مختلف سعی پاک کردن رد خود کرده بودند، هرگز احتمال دستگیر شدن از سوی پلیس فتا را تصور نکرده بودند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: پرونده با جمع‌آوری دلایل و مدارک لازم و غیرقابل انکار به همراه متهمان برای اعمال قانون تکمیل و به دادسرا ارسال شد.

انتهای پیام/2700/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول