اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور ناجا:

4 تا 7 درصد درآمد کشور خرج تصادفات می‌شود

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه طبق برآوردهای انجام شده در هر سال بین چهار تا هفت درصد درآمد کشور خرج تصادفات می‌شود، اظهار کرد: وقتی که یک نفر در تصادفات کشته می‌شود بیش از یک میلیارد تومان به کشور ضرر وارد می‌شود.

4 تا 7 درصد درآمد کشور خرج تصادفات می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسکندر مومنی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی اظهار کرد: در سال‌های 84 و 85 از نظر تصادفات رانندگی در رتبه بالایی قرار داشتیم ولی امروز با اقدامات انجام شده میزان کشته‌های ناشی از تصادفات به 18 هزار نفر در سال رسیده است و این رقم تقریبا نصف شده است.

وی بیان کرد: این در حالی است که تعداد وسایل نقلیه چند برابر شده است و کاهش آمار خوب بوده است هرچند که یک نفر کشته‌ هم زیاد است.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه به دنبال تغییر رفتار ترافیکی هستیم بیان کرد: بیش از 90 درصد رانندگان مقررات را رعایت کرده و حدود هفت درصد مرتکب تخلف می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی و وضعیت جوی تاثیری بر کاهش مسافرت‌ها نداشته است افزود: میزان سفرها امسال شش درصد افزایش یافته و این در حالی است که شاهد کاهش 9 درصدی وقوع تصادفات هستیم.

مومنی با اشاره به اینکه طبق برآوردهای انجام شده در هر سال بین چهار تا هفت درصد درآمد کشور خرج تصادفات می‌شود اظهار کرد: وقتی که یک نفر در تصادفات کشته می‌شود بیش از یک میلیارد تومان به کشور ضرر وارد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم در سال جاری میزان تلفات ناشی از تصادفات را کاهش دهیم در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز توانسته‌ایم موفقیت‌های لازم را کسب کنیم.

انتهای پیام/2258/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول