اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش قزوین خبر داد

اقامت بیش از 22 هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش قزوین

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین با بیان اینکه ستادهای اسکان این اداره کل همچنان در حال پذیرش میهمانان نوروزی است، گفت: تاکنون 22 هزار و 608 نفر در این ستادها اقامت کرده‌اند.

اقامت بیش از 22 هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش قزوین

مرتضی سمیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه ستادهای اسکان این اداره کل همچنان در حال پذیرش میهمانان نوروزی است، اظهار کرد: تاکنون 22 هزار و 608 نفر، چهار هزار و 523 خانوار و 45 هزار و 216 نفرروز در این ستادها اقامت کرده‌اند.

وی در خصوص میزان رضایت مسافران از این ستادها بیان کرد: با نظارت و بازرسی‌های صورت گرفته میهمانان ستادهای اسکان نوروزی اداره کل آموزش و پرورش قزوین به ویژه فرهنگیان از شرایط اسکان رضایت بسیاری داشته‌اند.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین افزود: با تلاش و حضور مداوم همکاران آموزش و پرورش در پایگاه‌های اسکان، 18 پایگاه مرکزی به صورت فعال میهمانان را به 83 مدرسه با 791 اتاق تجهیز شده راهنمایی می‌کنند.

سمیعی با بیان اینکه با توجه به شرایط جوی پیش آمده در ایام نوروز، این استان آمادگی افزایش تعداد کلاس‌ها و آماده‌سازی نمازخانه‌های مدارس را در صورت شرایط اضطراری دارد، اظهار امیدواری کرد: اداره کل آموزش و پرورش بتواند از این پس نیز از میهمانان و فرهنگیان به بهترین شکل پذیرایی و زمینه جلب رضایت آنان را فراهم کند.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین با اشاره به پذیرایی 83 ستاد و مرکز اسکان فرهنگیان استان در ایام نوروز، یادآور شد: این مراکز در 6 شهرستان استان قزوین و مناطقی شامل ناحیه یک آموزش و پرورش، ناحیه دو، الموت شرقی، الموت غربی، خرمدشت، ضیاء‌آباد، اسفرورین، شال و طارم سفلی از اواخر اسفندماه سال جاری تا روز 13 فروردین ماه سال نو فعال است.

وی بیان کرد: اداره کل آموزش و پرورش همه ساله برای رفاه حال مسافران و فرهنگیان، مراکزی را به منظور اسکان و پذیرایی از آنان فراهم می‌کند.

انتهای پیام/77011/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول