اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

مبارزات ضداستبدادی ملت ایران 12 فروردین به ثمر نشست

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: 12 فروردین روزی است که مبارزات ضداستبدادی و ضدطاغوتی ملت مسلمان ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به ثمر نشست.

مبارزات ضداستبدادی ملت ایران  12 فروردین به ثمر نشست

سیدسعید شاهرخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: 12 فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایه رأی و نظر مردم مسلمان ایران است.

وی افزود: 12 فروردین روزی است که مبارزات ضداستبدادی و ضدطاغوتی ملت مسلمان ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به ثمر نشست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: برگزاری رفراندوم برای تعیین نحوه اداره امور کشور و نوع حاکمیت و نظام سیاسی براساس دستور بنیانگذار عظیم‌الشأن انقلاب نشأت گرفته از اعتقاد عمیق این بزرگ‌مرد مجاهد به رأی و نظر مردم و لزوم مشارکت آنان در سرنوشت و اداره امور کشور به صورت عینی و عملی بود.

شاهرخی تصریح کرد: شک نیست، حضرت امام (ره) خود می‌توانستند بعد از پیروزی انقلاب، نوع نظام سیاسی کشوررا تعیین کنند و هیچ تردیدی نیست مردم معتقد، وفادار و متعهد ایران اسلامی هم پیرو و تابع محض مراد و پیرخود بودند، اما حضرت امام (ره) می‌خواستند احترام و اعتقادشان را به رأی و نظر مردم نشان دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: مردم هم با درک صحیح و در پاسخ به این مهم با حضور گسترده و معنادار خود به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در پهن دشت ایران اسلامی رأی دادند و به رهبرخود و آرمان‌ها و ارزش‌های الهی امام لبیک گفتند و امروزه همچنان بر پیمان و عهد خود وفادار و پایبند هستند.

انتهای پیام/2304/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول