اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

خدمات درمانی آستان قدس رضوی از استانداردهای لازم برخوردار است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس‌ گفت: خدمات درمانی آستان قدس رضوی از استانداردهای لازم برخوردار است.

خدمات درمانی آستان قدس رضوی از استانداردهای لازم برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، امیرحسن قاضی‌زاده هاشمی و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بخش‌‌ها و کلینیک‌های موسسه درمانی دارالشفاء امام رضا(ع) و پایگاه فوریت‌های پزشکی صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های این مرکز درمانی در ایام نوروز مطلع شدند.

نماینده مردم مشهد در مجلس در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر گفت: خوشبختانه خدمات درمانی که در دارالشفاء امام(ع) به عموم زائران حرم مطهر رضوی و مجاوران ارائه می‌شود از کیفیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه خدمات درمانی این مرکز از استانداردهای لازم برخوردار است، افزود: مؤسسه درمانی دارالشفاء امام(ع) به خوبی نیازهای درمانی زائران حرم مطهر رضوی را برطرف کرده ‌است.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به ورود موفق آستان قدس رضوی در مباحث درمانی گفت: ایجاد مراکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس در داخل اماکن متبرکه رضوی از اقدامات ارزنده‌ای است که به زائران حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) ارائه می‌شود.

وی افزود: با توجه به حضور میلیونی ‌زائران در حرم مطهر رضوی، وجود پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی و اورژانس به صورت ثابت و سیار در داخل اماکن متبرکه رضوی از ضروریت‌های اساسی است که خوشبختانه مورد توجه مدیران آستان قدس رضوی قرار گرفته است.

انتهای پیام/2202/س/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول