اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین

امدادرسانی به مصدومان 63 حادثه در قزوین توسط هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از امدادرسانی به مصدومان 63 حادثه در قزوین توسط هلال احمر این استان تا روز دهم طرح امداد و نجات نوروزی خبر داد.

امدادرسانی به مصدومان 63 حادثه در قزوین توسط هلال احمر

حمید ره‌انجام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تا روز دهم طرح امداد و نجات نوروزی 63 مورد حادثه اتفاق افتاده در استان قزوین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان قزوین امداد رسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: از مجموع 126 نفر آسیب دیده تعداد 30 نفر به مراکز درمانی انتقال و مابقی به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

ره‌انجام مجموع کل تیم‌های عملیاتی اعزام شده را 68 تیم اعلام کرد و یادآور شد: سه مورد عملیات رهاسازی انجام شده که موجب نجات صد درصدی جان مصدومان شده است.

وی ادامه داد: در طرح امداد و نجات نوروز 93 نیز تعداد دو هزار نفرروز امدادگر در محورهای مواصلاتی استان قزوین به صورت شبانه روزی به هموطنان خدمت رسانی می‌کنند.

ره‌انجام اجرای طرح‌های نوروزی را یکی از ماموریت‌های مهم جمعیت هلال احمر برشمرد و افزود: در طرح امداد و نجات نوروزی 23 پایگاه ثابت و سیار تجهیز شده که با 25 دستگاه آمبولانس، 8 دستگاه خودروی نجات و 10 دستگاه خودرو کمک‌دار آماده ارائه خدمات امدادی و درمانی و انسانی اضطراری به میهمانان و مسافران نوروزی هستند.

وی تصریح کرد: در صورت بروز سوانحی که دسترسی به آن سخت بوده یا نیاز به انتقال سریع باشد از توان امداد هوایی نیز استفاده خواهد شد.

ره‌انجام از برگزاری دوره ویژه و باز آموزی نجاتگران خبر داد و افزود: همه نجاتگران شرکت‌کننده در طرح نوروزی دوره‌های بازآموزی تئوری و عملی را طی کرده و نحوه برخورد با حوادث جاده‌ای را به صورت ویژه آموزش دیده‌اند.

وی اضافه کرد: در طرح امداد و نجات جاده‌ای  علاوه بر پست‌های 23گانه ثابت و حرکت 15 پست سیار مجهز به موتورسیکلت، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و تیم سگ‌های تجسس (آنست) وظیفه خدمت رسانی به هموطنان عزیز را عهده‌دار هستند.

انتهای پیام/2667/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول