اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت می‌گیرد

امحای 120 کیلوگرم گوشت قرمز و ماهی غیربهداشتی در زنجان

مسئول کمیته آمار و اطلاع‌رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان گفت: ظهر امروز 120 کیلوگرم گوشت قرمز و ماهی غیربهداشتی در زنجان امحا می‌شود.

امحای 120 کیلوگرم گوشت قرمز و ماهی غیربهداشتی در زنجان

غلامرضا نجفلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نظارت و بازرسی از مراکز تفریحی و اقامتی استان زنجان در ایام نوروز با شدت بیشتری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از 29 اسفند ماه تا دهم فروردین ماه امسال 85 مورد نظارت و بازرسی از مراکز بین راهی و رستوران‌های استان زنجان انجام شده است، بیان داشت: در این نظارت‌ها رعایت بهداشت، کم‌فروشی و گرانفروشی رستوران‌ها و مراکز مورد توجه قرار می‌گیرد.

مسئول کمیته آمار و اطلاع‌رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان از امحای 120 کیلوگرم گوشت قرمز و ماهی غیر بهداشتی در زنجان خبر داد و افزود: برنامه امحای این مقدار گوشت قرمز و ماهی در ساعت 13 امروز 11 اسفند ماه جاری انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اکیپ گشت و نظارت در حین بازرسی و بازدید از رستوران‌ها و مراکز بین راهی متوجه مقداری گوشت مشکوک در یکی از مراکز پذیرایی استان زنجان شدند، گفت: با توقیف و ضبط گوشت آلوده آزمایشات لازم انجام شد.

نجفلو ادامه داد: با انجام آزمایشات و بررسی‌های صورت گرفته 120 کیلوگرم گوشت قرمز و ماهی آلوده از این مرکز پذیرایی ضبط شد.

وی با بیان اینکه این تعداد گوشت غیربهداشتی شامل گوشت گوساله، ماهی و مواد اولیه کوبیده است، ابراز داشت: این مقدار در یک تاسیسات دولتی و محل فاضلاب مناسب آن امها می‌شود.

مسئول کمیته آمار و اطلاع رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه نمایندگانی از چند دستگاه وظیفه نظارت و بازرسی بر اماکن پذیرایی را بر عهده دارند، تصریح کرد: نمایندگانی از اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در این نظارت‌ها حضور دارند.

این مسئول نمایندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت را از دیگر نظارت‌کنندگان بر مراکز پذیرایی اعلام کرد و افزود: نمایندگان اداره کل تعزیرات از دیگر نظارت‌کنندگان بر مراکز هستند.

نجفلو با اشاره به اینکه نمایندگانی از اداره کل دامپزشکی استان زنجان بر روند و اجرای مراکز پذیرایی نظارت دارند، تصریح کرد: همچنین نمایندگانی از کمیته آمار و اطلاع‌رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان نیز در این بازدیدها حضور دارند.

وی در پایان اذعان داشت: امید است اقدامات و فعالیت‌های ستاد باعث ایجاد آرامش و امنیت در بین مسافران و گردشگران شود.

انتهای پیام/73008/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول