اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین عنوان کرد

عزم راسخ آموزش و پرورش قزوین برای تحقق منویات رهبری

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: این اداره کل برای تحقق منویات مقام معظم رهبری کاری جدی و اساسی انجام می‌دهد.

عزم راسخ آموزش و پرورش قزوین برای تحقق منویات رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین برگزار و در آن ضمن تقدیر از خدمات مصیب سیاهکالی مرادی مدیر پیشین این ناحیه، شمس‌الله غلامی به عنوان مدیر جدید ناحیه یک معرفی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در این مراسم اظهار کرد: در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده، وظیفه آموزش و پرورش بیش از پیش سنگین شده است.

سالار قاسمی با بیان اینکه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری کار جدی و اساسی در آموزش و پرورش قزوین انجام می‌دهیم، افزود: آموزش و پرورش محل ظهور، بروز و تجلی جلوه و جمال فرهنگ محسوب می‌شود و کار معلمی فرهنگ‌سازی است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد با این نام‌گذاری سال با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عم ملی و مدیریت جهادی» وظیفه آموزش و پرورش به مراتب بیشتر و پراهمیت‌تر شده است.

این مسئول ضمن برشمردن عوامل موفقیت یک مدیر بیان کرد: موفقیت یک مسئول با یک مجموعه خوب، توانمند، کارشناس، با اخلاق و برنامه‌محور میسر می‌شود.

قاسمی اظهار امیدواری کرد مدیر جدید ناحیه یک با تجربیات خود در این حوزه بتواند اقدامات مفید و مؤثری را به مرحله اجرا بگذارد.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با تأکید بر اینکه از مدیر جدید انتظار می‌رود اصول کلی مدیریتی را سرفصل کارهای خود قرار دهد، تصریح کرد: برنامه‌محوری، اعتدال‌گرایی، تقویت روحیه امید و پویایی، استفاده از نیروهای مجرب، خوش‌فکر و خلاق از جمله این اصول به شمار می‌رود.

وی ضرورت ایجاد روحیه مشارکت‌جویی در کارها و داشتن تعامل مؤثر را در این زمینه مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: توسعه تفکر راهبردی و آینده‌نگری نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که مدیر جدید باید آن را در پیشبرد برنامه‌های خود مد نظر قرار دهد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات مرادی، مدیر پیشین قدردانی و ابلاغ مدیریت غلامی مدیر جدید ناحیه یک آموزش و پرورش به وی اعطا شد.

انتهای پیام/77011/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول