اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بارش سنگین و بی‌سابقه برف در منطقه مهربان در یازدهمین روز از فصل بهار

برف 50 سانتی‌‌متری در منطقه مهربان + تصاویر

در یازدهمین روز از فصل بهار، بارش سنگین و بی‌سابقه برف مردم منطقه مهربان و میهمانان نوروزی‌اش را غافلگیر کرد.

برف 50 سانتی‌‌متری در منطقه مهربان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، در یازدهمین روز از فصل بهار بارش نیم‌متری برف، مهربان و میهمانان نوروزی‌اش را غافلگیر و حیرت‌زده کرده و باعث تغییر چهره بهاری شهر به چهره کاملاً زمستانی شد.

میهمانان نوروزی که انتظار چنین برفی را در این موقع از سال نداشتند بر اثر بارش سنگین برف غافلگیر و حیرت زده شده و چون لباس گرم آنچنانی با خود به همراه نداشتند همچنان در داخل منازل منتظر قطع شدن بارش برف و مساعد شدن هوا هستند. ضمن آنکه به دلیل بارش سنگین برف بازار مهربان نیز تعطیل شده است و این کار، میهمانان نوروزی را برای تهیه البسه گرم با مشکل بیشتری مواجه کرده است.

مجموعه عوامل شهرداری و به وی‍ژه مجموعه زحمتکش و پرتلاش خدمات شهری شهرداری مهربان با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات خودرویی سبک و سنگین شهرداری مهربان از نخستین ساعات صبح مشغول برف‌روبی خیابان‌ها و محلات برای سهولت در رفت و آمد شهروندان و میهمانان نوروزی هستند و خوشبختانه با تلاش نیروهای زحمتکش شهرداری مهربان مشکل چندانی در رفت و آمد اهالی و میهمانان نوروزی وجود ندارد.

 

برخی میهمانان نوروزی از سایر شهرستان‌ها که برای گردش و دیدن آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی، شهر مهربان را برای سفرهای نوروزی انتخاب کرده و  شب در پارک شهر مهربان چادر زده بود توسط ستاد تسهیلات نوروزی و ستاد اسکان فرهنگیان به مدارس و خانه معلم برای اسکان راهنمایی شدند.

بارش سنگین برف در مهربان که از نیمه شب گذشته آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد و به دلیل نبود ایستگاه هواشناسی در شهر مهربان گزارش دقیقی از میزان بارش برف در شهر مهربان وجود ندارد.

دانشگاه آزاد اسلامی مهربان، میهمانان نوروزی را اسکان می‌دهد

در پی بارش سنگین و بی‌سابقه برف در مهربان در یازدهمین روز از فصل بهار و غافلگیری میهمانان نوروزی، دانشگاه آزاد اسلامی مهربان با بسیج  و تجهیز کلیه امکانات رفاهی، میهمانان نوروزی را در خوابگاه دانشجویی‌ اسکان داد.

میهمانان نوروزی از سایر مناطق و شهرستان‌های کشور که برای گردش و دیدن آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی شهر مهربان را برای سفرهای نوروزی انتخاب کرده و  شب در پارک شهر مهربان چادر زده بود و به ویژه آنهایی که انتظار چنین برفی را در این موقع از سال نداشتند بر اثر بارش سنگین برف غافلگیر و حیرت زده شدند.

سعید سامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهربان از آمادگی کامل این دانشگاه برای اسکان میهمانان نوروزی که در اثر بارش سنگین برف دچار مشکل شده‌اند خبر داد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مهربان، خوابگاه دانشجویی خود را با کلیه امکانات و تجهیزات رفاهی و پذیرایی در اختیار میهمانان نوروزی که شهر تاریخی مهربان با جاذبه‌های دیدنی‌اش را برای گردشگری انتخاب کرده بودند قرار داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهربان بیان کرد: بارش نعمت الهی در این موقع از سال نیز می‌تواند بر زیبایی های شهر مهربان بیفزاید و در سالهای آتی گردشگران بیشتری را برای سفر به مهربان جهت دیدن جاذبه‌های طبیعی و نعمت‌های در شروع سال ترغیب کند.

سامی مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از مردم و برای خدمت به مردم است و در همین راستا خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مهربان تا آخر تعطیلات در اختیار مسافران و میهمانان نوروزی است و ان‌شاءالله که میهمانان نوروزی از سفر به مهربان خاطره خوشی به همراه داشته باشند.

بارش سنگین برف در مهربان که از نیمه شب گذشته آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد و ارتفاع برف در این منطفه به نیم متر رسیده است.

انتهای پیام/60001/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول