اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم خبر داد

اهدای 95 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان طارمی

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم از اهدای 95 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان طارمی خبر داد.

اهدای 95 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان طارمی

عمران صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در دین اسلام تاکید بسیاری به امر ازدواج شده است به گونه‌ای که اسلام ازدواج را عاملی جهت اعتدال روانی انسان و تحکیم ساختارهای یک اجتماع سالم می‌داند.

وی با اشاره به اینکه در آیات قرآنی و روایات نقل شده از ائمه معصومان (ع) تاکید بسیاری بر امر ازدواج شده است، اضافه کرد: در این آیات و روایات بر انجام ازدواج آسان و ساده نیز به صورت موکد تاکید شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم با بیان اینکه در حال حاضر برخی از جوانان به علت سختگیری‌های بی‌مورد والدین و سخت شدن شرایط ازدواج توان تشکیل زندگی مشترک را ندارند، اذعان داشت: در کشور دستگاه‌های متولی امر ازدواج اقدامات بسیاری را در آسان‌سازی این سنت حسنه انجام می‌دهند تا از این طریق سن ازدواج کاهش یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه کمیته امداد نیز با توجه به رسالتی که در امر حمایت از نیازمندان جامعه دارد، نسبت به آسان‌سازی امر ازدواج در بین جامعه هدف می‌کند، تصریح کرد: حمایت از مددجویان در این بخش از طریق اهدای کمک هزینه‌های خرید جهیزیه به نوعروسان و اهدای هدیه ازدواج به تازه دامادها صورت می‌گیرد.

صفری با اشاره به اینکه سال گذشته 95 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان طارمی اهدا شد، بیان کرد: مبلغ هزینه شده در این زمینه 854 میلیون ریال است.

وی همچنین به برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج برای این مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: در این دوره‌ها موضوعاتی از قبیل احکام و مسائل اعتقادی، بهداشت فردی و اصول موفقیت زندگی مشترک به مددجویان آموزش داده شد.

انتهای پیام/73005/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول