اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

آمار دقیقی از تعداد مسافران نوروزی در بوشهر تهیه نشده است

استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه حضور مهمانان نسبت به سال گذشته از افزایش برخوردار بوده اما هنوز آمار دقیقی از حضور گردشگران در استان ارائه نشده است.

آمار دقیقی از تعداد مسافران نوروزی در بوشهر تهیه نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، مصطفی سالاری که صبح امروز به‌منظور بازدید از ستاد اسکان مهمانان نوروزی شهرستان تنگستان به دلوار سفر کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه برای افزایش گردشگری دریایی باید همه امکانات برای رفاه بیشتر مهمانان و گردشگران آماده باشد، اظهار داشت: ما باید بتوانیم همه امکانات که 700 کیلومتر ساحل و ناوگان دریایی که در طول سال کارکرد دیگری دارد در ایام تعطیلات نوروزی فعال کنیم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: نیاز است برای ایمنی بیشتر مهمانان و گردشگرانی که به ساحل استان سفر می‌کنند و می‌خواهند از امکانات دریایی استفاده کنند دقت شده و از جلیقه نجات و امکانات نجات دریایی استفاده شود.

وی ابراز امیدواری کرد: ضمن استفاده بهینه از امکانات موجود با برنامه‌ریزی بهتر بتوانیم سال آینده صنعت گردشگری دریایی در سطح استان را افزایش دهیم.

سالاری با اشاره به برنامه‌ای برای معرفی بهتر موزه شهید رئیسعلی دلواری تصریح کرد: نام شهید رئیسعلی دلوار پرآوازه و در ایران و حتی جهان شناخته شده است و امیدواریم بتوانیم با معرفی به موقع خصوصا در قالب تبلیغاتی که در ایام نوروز صورت می‌گیرد، مهمانان بیشتری روانه استان و شهر دلوار کنیم تا از این محلی که نماد رشادت، شهادت، ایثار و مقاومت است بازدید کنند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه‌های حضور مهمانان در دلوار موزه شهید رئیسعلی دلواری است که نیاز است امکانات بیشتری پیرامون این موزه برای اسکان و جذب بهتر مهمانان و گردشگران نوروزی ایجاد شود. 

وی با اشاره به اینکه هنوز آمار دقیقی از حضور مهمان نوروزی در استان اعلام نشده، گفت: با توجه به اینکه حضور مهمانان نسبت به سال گذشته از افزایش برخوردار بوده اما هنوز آمار دقیقی از حضور مهمانان و گردشگران در استان بوشهر ارائه نشد که پس از تعطیلات نوروزی نسبت به ارائه آمار اقدام خواهد شد.

سالاری افزود: یکی از شرایط حضور بیشتر مهمانان در نوروز امسال وضعیت خوب آب و هوای استان است که نیاز ندارد مهمانان و گردشگران برای استان به مسافرخانه‌ها و هتل‌ها مراجع کنند و بیشتر در کنار ساحل و سطح شهر اسکان می‌یابند.

انتهای پیام/66006/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول