اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان خبر داد

استقرار ماموران راهداری در محورهای برف‌گیر گیلان

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان از استقرار ماموران راهداری در تعطیلات نوروزی در محورهای برف‌گیر این استان خبر داد.

استقرار ماموران راهداری در محورهای برف‌گیر گیلان

شعبانعلی خاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه بارش برف و باران و سرمای شدید با ورود یک سامانه بارش‌زا از روز گذشته در گیلان آغاز شده است، اظهار کرد: این وضعیت تا روز سه‌شنبه هفته جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اکنون در تمام محورهای این استان تردد بدون هیچ‌گونه مشکلی ادامه دارد، گفت: با کاهش شدید دما در نیمه شمالی و بارش برف در گیلان مسافران و گردشگران نوروزی که در این استان اسکان یافته بودند غافلگیر شدند.

این مسئول افزود: در بخشی از مناطق جلگه‌ای و گردنه‌ها بارش باران و کاهش شدید دما با بارش برف و کولاک همراه بود به طوری که در محورهای سیاهکل، آبی‌نام، اشکورات و اسالم به خلخال ارتفاع برف 25 تا30 سانتی‌متر و در محورهای شوک‌ـملکوت، ماسوله و بهارستان‌ـ آقچای به 10 تا 15 سانتی‌متر رسیده است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی گیلان را دارند خواست تا خودروهای خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل ایمنی و گرم کننده مجهز کنند.

خاوری درباره استقرار راهداران در محورهای کوهستانی و برف‌گیر گیلان تصریح کرد: ماموران راهداری در تعطیلات نوروزی به صورت شبانه‌روزی در محورهای برف‌گیر این استان مستقر هستند.

وی ادامه داد: راهداران خدمات لازم را به مسافران و مهمانان نوروزی که قصد تردد در محورهای کوهستانی این استان را دارند ارائه می‌دهند.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تغییر شرایط جوی در این استان، راهداران پرتلاش در آمادگی کامل هستند.

به گفته وی راهداران با حضور به‌موقع بلافاصله مناطقی از این محورها که با بارش برف همراه بود را برف‌روبی و نمک‌پاشی کردند.

انتهای پیام/2300/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول