اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برف همچنان در اردبیل و 4 شهر استان حکمرانی می‌کند

بارش برف سنگین در اردبیل که از دیروز آغاز شده همچنان بر اردبیل و چهار شهر دیگر این استان حکمرانی کرده و با شدت بیشتر ادامه دارد.

برف همچنان در اردبیل و 4 شهر استان حکمرانی می‌کند

 معاون اداره کل هواشناسی استان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: به دنبال تغییرات دمایی در سه روز اخیر، دمای هوا در گرمی و اردبیل با 27 درجه کاهش محسوس‌تر از سایر مناطق بوده به طوری ‌که در شب گذشته دمای هوا در برخی از شهرهای استان اردبیل به 23- درجه رسید.

علی دولتی‌مهر اظهار کرد: بیشترین بارش با 20 میلیمتر ارتفاع در گرمی اتفاق افتاده و ارتفاع برف در مشگین شهر به 24 سانتیمتر رسیده است به‌طوریکه برف همراه با کولاک همچنان در بخش‌هایی از مناطق مرکزی و شمال استان اردبیل ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این وضعیت جوی تا ظهر امروز ادامه داشته و از بعد از ظهر از شدت آن کاسته می‌شود، گفت: امشب و فردا دمای هوا افت محسوسی خواهد داشت به طوریکه بروز یخبندان دور از انتظار نیست.

دولتی‌مهر در مورد وضعیت آب و هوا در روز 13 فروردین در اردبیل افزود: هرچند در این روز خبری از بارش‌ها نخواهد بود اما سامانه سرد همراه با افت دما در این روز در منطقه حاکم شده و ساکنان استان اردبیل هوای ابری و نیمه ابری را تجربه خواهند کرد.

در حال حاضر بارش برف همراه با کولاک علاوه بر اینکه ساکنان استان اردبیل را غافلگیر کرده و اختلالی در تردد روزانه آنها به‌وجود آورده به خروج مسافران و گردشگران نوروزی منجر شده به طوری که اغلب گردشگران سرعین و اردبیل با توجه به این شرایط جوی مسیر برگشت را در پیش گرفتند.

انتهای پیام/62001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول